Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-08-31

Naujausia pareigybė - vyr. klausytojas

Publikuota: Socialiniai tinklai, Web 2.0, darbas

Naujausia pareigybė pasaulinėje socialinių tinklų darbo rinkoje - vyriausias klausytojas (Chief Listener) su religija ir išpažintimis daug bendro neturi. Tai ne dar vienas Bažnyčios bandymas atsikariauti pažangaus techninio jaunimo dalį.

Kai kurios didžiosios kompanijos (pavyzdžiui Kodak ar Dell) samdo žmogų su visa komanda, kurie nieko kito neveikia tik “klauso”, ką apie juos kalba žmonės internete - socialiniuose tinkluose, forumuose, tinklaraščių ir naujienų portalų komentaruose, namudiniuose filmukuose Youtube ir kitur. Tokie “sekliai morkos” privalo suregistruoti visus prekinio ženklo paminėjimus, juos susisteminti, bet prieš tai jų laukia labai didelis darbas juos surasti. Šis darbas vadinamas Data Mining.

Ne veltui pastaraisiais metais atsirado ne vienas įrankis, leidžiantis stebėti tam tikrų raktažodžių paminėjimą įvairiuose kintančios informacijos šaltiniuose. Didžiosioms kompanijoms šių įrankių pasidarė per mažai, todėl jie pradėjo samdyti vyr. klausytojus.

Lietuvoje vyr. klausytojas kaip specialybė greičiausiai neprigis, nes lietuviškai kalba apie 4 milijonus pasaulio gyventojų, todėl jų pašnekesius galima “klausytis” ir naudojant standartinius įrankius ir paieškos sistemas. Beje tai daro ir darys žiniasklaidos monitoringo paslaugas teikiančios įmonės. Nors ką gali žinoti…

Patiko (0)


Atgal į: Naujausia pareigybė - vyr. klausytojas