Pigu yra brangu

Skelbimai apie parduodamas prekes ar paslaugas jau nestebina nei vieno. Internete gausu nuolaidų, pasiūlymų, kuriais ne tik prekybos centrai, bet ir pavieniai asmenys bei įmonės vilioja pirkėjus apsilankyti svetainėse , elektroninėse parduodtuvėse ar tiesiog salonuose. Tikriausiai neįsivaizduojame didžiųjų prekybos centrų be nuolaidų ar akcijų. Vienos skelbia apie nuolaidas procentais, kitos taip vadinamomis nubrauktomis kainomis. Ir kitaip kliento neprisiviliosi. Šiais vartotojiškos visuomenės laikais pirkėjai tapo išlepinti ir jei lentynoje nėra “raudonos” kainos, dėmesys praslysta pro šalį, todėl nuolaidos viena už kitą rėkia garsiau. Didiesiems rinkos žaidėjams yra paprasčiau taikyti įvairias kainų mažinimo taktikas dėl didelės apyvartos. Visada sunkiau išsikovoti “vietą po saule” yra mažoms įmonėms, kurie negali sau leisti didelių reklamos biudžetų ar investuoti į įvaizdinius dalykus.

Išeitis - nemokami skelbimai?

Dažnai žmonės, norėdami surasti pigesnių ar naudotų daiktų, pavyzdžiui nusipirkti padorų, gerų metų automobilį orientuojasi į skelbimų portalų paslaugas. Jau vien paieškoje su raktiniu žodžiu nemokami skelbimai galima surasti per šimtą portalų, kurie teikia nemokamo talpinimo paslaugas. Bėda ta, kad daugelis tokių svetainių nepasižymi kokybišku turiniu, tai yra dažniausiai galima pamatyti gausiai besikartojančių skelbimų. Suprantama, jei talpinimas nemokamas, tai logika paprastėja - kam investuoti į skelbimo kokybę jei galima “užkimšti” savo pasiūlymais taip bandant perrėkti kitus, panašias paslaugas teikiančius asmenis ar parduodančius panašaus profilio prekes. Todėl kartais sunku tarp tokių publikacijų surasti reikiamą daiktą. Galima teigti, kad klientas, užsakęs skelbimą atlieka daugiau turinio užpildytojo funkciją, nei gauna naudos už sugaištą laiką.

Sprendimas - mokami skelbimai

Tarp visų google paieškoje surastų skelbimų portalų yra nedidelis procentas tokių, kurie už talpinimą prašo susimokėti. Suprantama tokios “lentos” yra kur kas kokybiškesnės savo turiniu, turi ne tik patogesnę vidinę paieškos sistemą, bet ir patobulintas galimybes naudotis daugybe funkcijų, tokių kaip skelbimų palyginimas, rūšiavimas pagal kainą, vietovę taip pat automatizuotas elektroninio pašto informavimo funkcijas. Be to patalpinusieji skelbimus klientai turi progą sekti peržiūrų statistikas bei redaguoti aprašymus ir net keisti prioritetus. Ne paslaptis. kad populiariausi skelbimų portalai turi didelį lankytojų srautą. Tai leidžia sulaukti didesnio ir peržiūrų skaičiaus , kas įtakoja ir potencialių klientų suradimo galimybę. Taip kad ketinantiems pagyvinti savo verslą, tikrai verta išbandyti pastarąjį reklamos būdą. Rinktis mokamus ar nemokamus portalus, vieningos nuomonės nėra. Internetinėje edvėje verda ginčai - kiekybė ar kokybė? Bet kuriuo atveju žodis “kokybė” nuteikia optimistiškai. Todėl gerai pasvėrus savo biudžetą ir įvertinus laiko sąnaudas, galima pasiekti neblogų rezultatų su minimaliomis išlaidomis. Tik reikia drąsos žengti pirmą žingsnį, vėliau bus tikrai lengviau. Patirtis - sėkmės kalvis!

Patiko (0)

Rodyk draugams