Kuriate savo elektroninę parduotuvę? Yra keletas svarbių dalykų, apie kuriuos galbūt nebuvote susimąstę. Juos reiktų iš karto numatyti, nors pradiniuose etapuose jie neatrodo svarbūs.

Tekstiniai puslapiai

Elektroninės parduotuvės kūrimas įsivaizduojamas kaip katalogas + krepšelis + mokėjimų sprendimas. Deja, tai ne visiškai taip. Trūksta dar vieno svarbaus momento – tekstinių puslapių. Kai visas dėmesys skiriamas katalogui, prekėms, navigacijai, siuntimui ir valdymui, tekstiniams puslapiams dėmesio pritrūksta. Tai geriausiai iliustruoja nedidelės parduotuvės, kuriose yra skyrelis „Straipsniai“. Pripažinkime, jis atrodo klaikiai. Tekstą ten galima publikuoti ir su numatytaisiais moduliais, tačiau ar jis pakankamai išvaizdus? Tekstas turi būti lengvai skaitomas, patraukti dėmesį, o elektroninėse parduotuvėse dažniausiai to trūksta.

Panaši situacija yra ir su parduotuvės tinklaraščiu. Straipsniai eina, tačiau nėra kitų tinklaraščiams būdingų atributų – kategorijų, žymų, komentarų ir t.t. Į tai reiktų dėmesį atkreipti dar kuriant elektronines parduotuves, nes vėliau viską „prilipdyti“ gali kainuoti labai brangiai.

Nukreipimo puslapiai

Rinkodaros specialistai juos dažniausiai vadina „landing page“ – puslapis, kurio tikslas – atvesti realų pirkėją. Tokie nukreipimo puslapiai naudojami AdWords reklamose, nes gali pasiūlyti lankytojui būtent to, ko reikia, o ne palikti kapstytis tarp daugybės produktų, esančių el. parduotuvėje. Elektroninės parduotuvės kūrimas turėtų apimti ir šią funkciją, kaip numatytąją, o ne kaip papildomą, kaip dabar yra. Kodėl? Todėl, kad anksčiau ar vėliau jos prireiks.

Kaip gali atrodyti tokie nukreipimo tekstai? Labai paprastai – lengvai valdomi stulpeliai, „slaideris“ ir galimybė išrūšiuoti tam tikrus produktus pagal keletą kriterijų, pavyzdžiui prekės ženklas+didžiausia nuolaida+kategorijos. Tokiu būdu galima organizuoti tam tikro prekės ženklo vienos rūšies prekių išpardavimą ir paskatinti pardavimus.

10+ būdų surinkti el. pašto adresams

Dar vienas rinkodarai skirtas įrankis. Dabar kažkur galima įvesti savo el. pašto adresą ir viskas. Taip paprastai lankytojas nesutiks užkišti savo pašto dėžutės ne visada reikalingais pasiūlymais. Reikia gudrių strategijų, kaip galima gauti el. pašto adresą:

1.       Nori toliau skaityti įdomų straipsnį – įvesk el. pašto adresą;

2.       Nori pamatyti video – įvesk el. pašto adresą;

3.       Atsisiunti el. knygą;

4.       Prenumeruoji naujienas ir tinklaraščio įrašus;

5.       Nori pakomentuoti tam tikrą straipsnį ar prekę;

6.       Nori parašyti atsiliepimą ar įvertinti prekę;

7.       Nori gauti dovanų (nuolaidų kuponas ar mėginukas);

8.       Dalyvauji konkurse;

9.       Iš anksto užsisakai tam tikrą prekę, kurios dar nėra prekyboje (prie-order);

10.   Tiesiog nori gauti naujienas ir akcijų pasiūlymus (dabar toks raginimas būna numatytas).

Kiekvienam iš šių būdų reikalingi atskiri moduliai, todėl el. parduotuvių kūrėjai turėtų iš karto numatyti, kurių iš jų reikės. Elektroninės parduotuvės kūrimas – rimtas reikalas, todėl jį kokybiškai atlikti gali tik savo srities profesionalai, pavyzdžiui, GraphicBox.lt komanda.

Patiko (0)

Rodyk draugams