Kaip diena, taip naujiena… Pasirodo Google aktyviai ruošiasi įsiveržti į nuolaidų karštinės rinką su nauju produktu, kol kas negalutiniu pavadinimu Google Offers. Tai greičiausiai bus laisvai prieinama platforma, kur bet kuri įmonė galės paskelbti savo nuolaidų kuponus, juos pardavinėti, valdyti ir reklamuoti.

Technologijų tinklaraštis Mashable.com net gavo pirminį šio naujo Google Offers produkto pristatymą PDF formatu ir Google patvirtinimą, kad jie kažką panašaus kuria iš tikrųjų…

Neseniai Google bandė nusipirkti už 6 milijardus JAV dolerių pasaulinę lyderę GroupOn.com, bet ši atsisakė. Tai tikriausiai supykdė Google, kuri nenorėjo praleisti tokios progos ir įžengti į šią nuolaidų karštinės rinką. Dabartinis naujas direktorius ir kompanijos steigėjas Larry Pageas turbūt irgi tam turėjo įtakos. Dabar metamos jėgos naujos paslaugos kūrimui ir bandymui, tad greitai turėtume išvysti Google Offers Beta versiją (negalutinis pavadinimas, tad gali pasivadinti ir kitaip).

Jei GroupOnas veikia 23-se šalyse ir apie 100 miestų, Google per trumpą laiką gali padaryti tai daug daugiau vietų.

Lietuvoje vis dar atsiranda naujų grupinių apsipirkimų puslapių. Vienas iš naujausių - UrbanDay.lt padarytas pagal originalaus vokiško portalo pavyzdį - įmonių katalogas plius galimybė įmonėms pačioms skelbti savo akcijas nesileidžiant į maksimiškas derybas dėl nuolaidų su kitais kolektyvinių nuolaidų portalais Lietuvoje. Taigi, UrbanDay greitai sulauks labai galingo konkurento - Google.

Jei jau Google eina į tokią rinką, tai gal pirmasis Lietuvos puslapis Delfi.lt irgi sumąstys?

P.S. Vyksta blogerių konkursas apie akcijų ir nuolaidų karštinė Lietuvoje? Jei įdomios tokios temos sudalyvauk :)

Patiko (0)

Rodyk draugams