Labai daug kas klausia - ar galima atlikti vidinį SEO optimizavimą patiems? Kaip nepriklausomas ekspertas atsakau - pagrindinius vidinio SEO optimizavimo darbus tikrai galima atlikti patiems. Jei puslapis susiduria su gilesnėmis problemomis - be profesionalų pagalbos čia tikrai neapsieisite. Vidinio SEO paslaugos kainuoja gana nemažai, tačiau profesionalai tiksliai gali pasakyti, ko puslapiui trūksta iki aukščiausių pozicijų. Tuo tarpus pačių darytas vidinis SEO yra greičiau „namų darbai”, kuriuos turi pasiruošti kiekvienas tinklalapio savininkas.

1 namų darbas: tvarkingos vidinių puslapių nuorodos.

Jei jūsų puslapis padarytas su Wordpress turinio valdymo sistema (arba Drupal, Joomla, Magento, Opencart ir t.t.), paprašykite puslapių kūrėjų rekomenduoti reikalingus įskiepius, kurie padėtų tinkamai pakeisti puslapių URI - adresus, po .lt/. Google patinka trumpesni adresai, todėl

Jusupuslapis.lt/paslaugos/paslaugu-grupe/paslaugele.htm adresą galima būtų pakeistį į Jusupuslapis.lt/paslaugele.htm

Ir atminkite, venkite neaiškių pavadinimų, pavyzdžiui jusupuslapis.lt/node/2525. Geriau jau URI bus ilgesnis, bet su normaliais žodžiais.

2 namų darbas: nemokami analizės įrankiai.

Kad galėtumėte stebėti savo puslapio statistiką, siūlome įsidiegti du nemokamus ir labai reikalingus įrankius - Google Analytics ir Google Webmaster Tools. Google Analytics skirta stebėti lankomumui, o Google Webmaster Tools - kaip jūsų puslapis vertinamas paieškoje. Ten matysite, su kokiais raktiniais žodžiais jus randa, kokie puslapiai į jūsų puslapį turi nuorodas ir t.t. Abu įrankiai nieko nekainuoja, o nauda - labai didelė.

3 namų darbas: MetaTitle ir Metadescription

MetaTitle yra tas puslapio pavadinimas, kuris yra rodomas Google paieškos rezultatuose ir naršyklės lango viršuje. Jei jis yra tik jūsų puslapio adresas - labai negerai. Meta Pavadinimas turi būti aiškus ir tikslus, nusakanti, apie ką yra jūsų puslapis. Kiekvienam vidiniam jūsų tinklalapio puslapiui šis aprašymas gali būti skirtingas, todėl nepatingėkite pereiti per juos visus ir atitinkamai pakoreguoti.

MetaDescription yra specialus aprašymas, kuris rodomas tik Google paieškos rezultatuose. Tai reklaminis tekstas, skirtas sudominti žmogų ir paspausti būtent jūsų nuorodą paieškos rezultatų puslapyje, todėl būkite išradingi - viliokite akcijomis ir užuominomis. Dabar Meta Aprašymas gali būti 320 simbolių su tarpais ilgio (jei ilgesnis, tekstas nukertamas), tad 1-2sakinukai tikrai telpa.

4 namų darbas: tekstai puslapyje

Ar jūsų tekstai pakankamai geri? Ar juose yra bent vienas raktinis žodis? Ar Google supras, apie ką eina kalba. Gali tekti šiek tiek pakoreguoti tekstus, kad būtumėte geriau randami. Tai galite padaryti ir patys pridėdami po 2-3 sakinius visuose puslapiuose. Po pusmečio pridėkite dar tiek pat. Per keletą metų jūsų tekstai augs ir Google tai įvertins.

Tik nepersistenkite. Daug kas bando parašyti SEO tekstus, prigrūsdami kuo daugiau raktinių žodžių. Lankytojai tai mato ir tada nusivilia įmonės požiūriu. Juk tokie tekstai parašyti tik Google robotams, o ne žmonėms, kurie nori su jumis bendradarbiauti ar pirkti iš jūsų puslapio.

5 namų darbas: vidinės nuorodos

Kai tinklalapyje yra daugiau, nei 10 vidinių puslapių, reiktų gerai pagalvoti, kaip juos tarpusavyje susieti nuorodomis. Tinklaraščiuose tai daroma paprastai - kiekvieno straipsnio gale pridedama nuoroda į susijusius straipsnius. Gal panašiai galima padaryti ir su jūsų paslaugomis ar prekėmis? Taip atsiras daugiau vidinių nuorodų ir vartotojai peržiūrės daugiau puslapių. Google tai vertina kaip didelį pliusą. Jei nežinote, ką ir kaip nukreipti, čia turėtų padėti SEO specialistai.

Patiko (0)

Rodyk draugams