Vienas iš patarimų pradedantiesiems verslininkams - rasti tą nišą, kuri dar nėra apspista kitų, taip pat sėkmės ieškančių „ryklių”. Deja, pasakyti yra kur kas lengviau nei padaryti. Konkurencija yra milžiniška visose srityse, o kai kuriose tokia, jog naujokui net nosį sunku įkišti. Visgi tai nereiškia, jog reikia laidoti savo svajones: rinka - aktyvus procesas, išstumiantis pralaimėtojus ir iškeliantis nugalėtojus. Reklama - viena tų priemonių, be kurios sulaukti klientų dėmesio bei šį išlaikyti neįmanoma. Priklausomai nuo to, kokiais kanalais bandomas pasiekti vartotojas, skiriamos atskiros reklamos rūšys. Lauko reklama - viena jų.

Sąvokos reikšmę taikliai apibūdina jau pirmasis žodis. Tai reklaminiai stendai, plakatai, iškabos bei kitos informacijos formos, laukiančios savo klientų miestų gatvėse, prie kelių, ant viešojo transporto stotelių ir pačių viešojo transporto priemonių, tarpmiestinių autobusų, traukinių, taksi ir kita. Tai - reklamos forma, kuri įkyriai nesibrauna į mūsų namus. Ji tiesiog yra ir kažkas anksčiau ar vėliau pamato šios transliuojamą žinutę.

Kokiais privalumais pasižymi lauko reklama?

Tai - reklama, egzistuojanti nepriklausomai nuo kliento pageidavimų. Jei reklamą, pertraukiančią vakaro žinių transliaciją mes galime tiesiog ignoruoti, perjungdami kitą televizijos kanalą, tai reklama ant autobuso stiklo ar stendo kažkur laukuose stovės, nepriklausomai nuo to, norime mes to ar ne. Visgi, toks reklamos pobūdis nepaverčia šios įkyria: jei nepatinka, tiesiog nežiūrėk.

Reklama, veikianti klientą dėl transliavimo dažnumo. Troleibusas su viena ar kita reklama kasdien po kelis kartus apsuka miestą, o reklama šalikelėje pasitinka kaskart važiuojant tam tikra kryptimi. Vartotojui net nereikia sąmoningai gilintis į tą reklamą, užtenka porą kartų mestelėti akį, jog kitą kartą jau žinotum, kad esi tai matęs.

Galimybė pasitelkti reklamą konkrečių tikslų siekimui. Didžiąją dalį lauko reklamos sėkmės nulems šios transliacijai parinkta vieta. Pašarų vištoms reklama didmiesčio centre ir nestandartinių virtuvės baldų gamybos reklama užmiestyje, greta augančio kotedžų kvartalo: tikriausiai net nereikia sakyti, kurios reklamos užsakovas sulauks didesnio klientų susidomėjimo.

Tiesa, reikia įvertinti ir tai, jog lauko reklama mūsų akiratyje išbūna vos porą sekundžių. Pastarosios turinys turi būti perteiktas taip aiškiai bei įtaigiai, jog tokio trumpo laiko pakaktų transliuojamos informacijos priėmimui ir įsisavinimui.

Patiko (0)

Rodyk draugams