Kodėl Amazon, eBay ir Aliexpress dirba taip sėkmingai? Kodėl žmonės vis labiau patiki savo pinigus jiems, o ne vietinėms el. parduotuvėms? Kaina nėra esminis momentas, nors tai svarbus faktorius renkantis prekes. Svarbiausias minėtų trijų didžiausių el. komercijos grandų sėkmės momentas yra pirkėjų atsiliepimai.
Pirkėjų atsiliepimai apie prekę, pirkimo procesą, pristatymą ir kitus momentus paskelbti viešai turi didžiulę jėgą. Vertinimas žvaigždutėmis ar deimantais, ar karūnomis taip pat svarbu. Pagalvokite logiškai - pirksite prekę iš tos parduotuvės, kurią teigiamai vertina 95 proc. pirkėjų ar iš tos, kur vos 50 proc. įvertino teigiamai? Kaina panaši. Atsakymas akivaizdus - iš daugiau teigiamų atsiliepimų turinčios parduotuvės. Dėl šios priežasties didieji prekybos centrai neriasi iš kailio, kad nusipirkę prekę parašytumėte atsiliepimą ar paliktumėte vertinimą. Taip pat labai nenori, kad tai darytumėte, jei kyla kokių nesklandumų - siūlo privačiai išsiaiškinti, nieko neviešinant. Tai gana protingas žingsnis, nes ir keletas nepatenkintų pirkėjų gali smarkiai sumažinti pardavėjo reitingus.
Kalbame apie užsienietiškas - amerikietiškas ir kiniškas parduotuves. O kokia situacija Lietuvoje? Niekam ne paslaptis, kad Pigu.lt yra didžiausia el. parduotuvė Lietuvoje. Bet ar įsigiję prekę buvote bent kartą paprašyti įvertinti savo pirkimo procesą ir parašyti atsiliepimą? Gal kartais ir atsiuntė kokį laišką el. paštu, kuris pasimetė tarp kitų laiškų… Taip primygtinai komentarų ir atsiliepimų niekas nereikalauja. Be reikalo. Pirkėjams tai svarbu.
Pirkėjų atsiliepimus rinkti pradėjo naujas projektas evertink.lt. Šio projekto tikslas labai paprastas - surinkti pirkėjų atsiliepimus ir suteikti el. parduotuvėms patogius įrankius atsiliepimų skelbimui. Tie, kurie įsidiegė atsiliepimų modulius jau turėjo pastebėti realią naudą, nes nemažai pirkėjų užeina į evertink sistemą ir pasiskaito apie norimą parduotuvę prieš joje apsipirkdami.
Parduotuvėms irgi nauda nemaža. Be papildomos reklamos jos gauna ir atsiliepimų valdymo modulius, kurie užtikrina, kad visi klientų atsiliepimai yra kokybiški ir realūs, o ne konkurentų šantažo ir juodinimo vaisiai. Deja, ši situacija dabar gana dažna Lietuvoje, todėl objektyvi trečiųjų šalių kuriama ir palaikoma atsiliepimų programa yra kur kas patikimesnė. Pirkėjų atsiliepimai - puikus būdas taikyti remarketingo kampanijas, siūlyti nuolaidas ir akcijas lojaliems klientams, tik į tai reikia investuoti šiek tiek laiko.

Patiko (0)

Rodyk draugams