Turbūt dabar daugelis interneto svetainių savininkų yra girdėję ar žino, kas yra Wordpress. Tai turinio valdymo sistema, skirta paprastiems informaciniams puslapiams kurti. Ji nereikalauja gilių programavimo žinių, tačiau kai kurios funkcijos „įkandamos” tik rimtiems specialistams. O kokia situacija su el. komercijos projektais? Pasirodo, yra ir čia turinio valdymo sistemos, pritaikytos el. komercijai. Viena jų yra Prestashop.
Ji populiarumu nusileidžia Wordpress sistemai, tačiau Lietuvoje ji yra labai populiari ir naudojama gana dažnai. Priežasčių yra keletas:

  1. Nesunkiai optimizuojama ir pritaikoma vartotojų poreikiams.
  2. Tinka smulkiam ir vidutiniam verslui.
  3. Yra lietuviška versija (tai tik viena iš 60 kalbų).
  4. Nemažai nebrangių komercinių modulių (kaina svyruoja nuo 30 iki 100 eurų), kurie labai padeda vykdyti tam tikras funkcijas.
  5. Atvirojo kodo turinio valdymo sistema.

Iš šių priežasčių daugiau dėmesio reiktų atkreipti į mokamus modulius. Jie labai naudingi tada, kai standartinės nemokamos funkcijos yra nepakankamai efektyvios ar reikia specifinių sprendimų. Tada geriau sumokėti tuos 30, 50 ar 70 eurų ir pagreitinti kūrimo procesą kelis kartus. Taip bent jau dirba profesionalūs Prestashop el. parduotuvių kūrėjai, kurie turi tiek savo modulius, tiek naudojasi kitų sukurtais.
Atvirojo kodo programa (open Source) yra pakankamai lanksti, kad ją būtų galima pritaikyti patiems įvairiausiems el. komercijos projektams. Maža to, kartu su bazine versija galima pasirinkti ir keletą nemokamų dizaino šablonų. Tai reiškia, kad parduotuvę galima paleisti ir neinvestuojant didelių pinigų į dizainą. Kai kam tai trūkumas, o kai kam - didelis privalumas.
Prestashop el. komercijos sistemą pajungti gali tik profesionalai, išmanantys ne tiek programavimą, kiek pačios el parduotuvės struktūrą. Iš kur programuotojas žinos, kaip pardavinėti apatinį trikotažą internetu?.. Jis gali tik prijunti tam tikrus modulius, o pačio proceso sukurti negali. Tam reikalingas el. komercijos srityje nusimanantis pardavėjas. Būtent dėl šios priežasties ir verta samdyti Prestashop el. komercijos projektus kuriančią įmonę, o ne pusbrolį, kuris mokosi HTML 11 klasėje… Profesionalai nuo mėgėjų tuo ir skiriasi, kad jie turi motyvacijos padaryti greitai ir gerai, kad klientas turėtų realų įrankį, o ne eksperimentinį el. parduotuvės puslapį, kuriame mokysis, kaip daryti verslą. Pirkėjams reikia stabilumo ir reputacijos, o mėgėjai to duoti negali, net jei ir pats pardavėjas dar tik žengia pirmuosius žingsnius el. komercijos srityje.

Patiko (0)

Rodyk draugams