Kaip efektyviai valdyti įmonės projektus, kad kuo mažiau būtų vėlavimų ir nepatenkintų klientų? Atsakymas tik vienas - geresnė komunikacija. Pats projektų valdymas yra daugiau techninis dalykas, tačiau komunikacijos dalis lemia pačio projekto sėkmę. Pabandykime pasiaiškinti, kas ir kaip čia veikia…

Projektai, glaudžiai susiję su pardavimais

Kartais pasitaiko, kad įmonėje susiformuoja dvi atskiros valstybės - pardavėjai ir projektų vadovai. Pardavėjų užduotis yra parduoti, o projektų vadovai rūpinasi įgyvendinimu. Kaip tarp šių dviejų kolegų atsiranda nesusikalbėjimas, rezultatas aiškus - klientas nepatenkintas galutiniu rezultatu. Pardavėjas pažadėjo aukso kalnus, o projekto vadovas davė tik molio krūvą - kodėl? Projektų valdymas šioje vietoje susidūrė su komunikacijos problema. Projektų vadovas nežinojo, ką pardavė pardavėjas. Tai ištaisyti galima tik naudojant išmanius CRM sprendimus, kuriuose pardavimai nuo projektų valdymo nenutolę.

Pardavėjai nežino projektų valdymo eigos

Dar viena problema, nuolatos kylanti tarp pardavėjų ir projektų vadovų - pardavėjų nesuvokimas apie prekes ar produktus. Paprastas pavyzdys - verslo kompiuterių gamintojų kontora. Pardavėjas pardavė galingus kompiuterius verslui po 500 eurų su sąlyga, kad jie bus pristatyti kitą savaitę. Bėda ta, kad projektų vadovas aiškiai mato, jog už tokią kainą galingų kompiuterių surinkti nepavyks niekaip. Kita bėda - trys technikai tokio kiekio niekaip nespės padaryti. Dar viena bėda - kai kurios detalės atvyks tik po 2 savaičių. Kaip išvengti tokių nesusipratimų? CRM su projektų valdymo funkcijomis tikrai turi padėti. Tada projektų vadovas aiškiai mato, kas pažadėta klientui ir gali koreguoti tam tikrus parametrus ir užsakymo detales.

Kur rezultatas?

Pardavėjai parduoda, projektų vadovai vykdo, o finansininkai taip ir nemato sąskaitų faktūrų, o tuo labiau pavedimų į įmonės sąskaitą už suteiktas paslaugas ar parduotus produktus. Vadovas nemato pelno. Atrodo viskas šioje situacijoje kontroliuojama, tačiau norėtųsi žinoti, kuri grandis neatlieka darbo kokybiškai arba jį atlieka per lėtai… Čia vėl be SpinCRM neapsieiti. CRM sistemoje galima nustatyti tam tikrus pardavimų ir projektų valdymo terminus ir etapus ir aiškiai pamatyti, kur koks projektas stringa.

Projektų valdymas yra svarbus momentas vadovams, kurie aiškinasi, kas dirba efektyviai, o kas ne. Įmonės tikslas yra pelnas, o ne darbo imitavimas, todėl CRM sistema atlieka tokią prevencinę veiklą - viską reikia fiksuoti, kitaip vadovas įtars neefektyviu darbu ir gali atleisti. Nemokamas SpinCRM turi tokias funkcijas. Išbandykite jas nemokamai.

Patiko (0)

Rodyk draugams