Jei Jūs - smulkus verslininkas arba pavienės profesijos atstovas, šį straipsnį perskaitykite įdėmiai, o gal net ir kelis kartus. Atskleisiu, kaip reklamuoti verslą internete nebrangiai ir nesudėtingai. Iš karto pereikime prie konkrečių patarimų.

1 Patarimas. Susikurkite nors ir nedidelį, bet interneto puslapį. Tai nieko nekainuoja, jei žinote, kur ieškoti. Jūsų smulkiojo verslo reklama prasideda nuo kelių puslapių teksto, kuriuose galite pristatyti save, kaip asmenį ar kaip įmonę, taip pat pristatyti savo paslaugas, produktus, įdėti savo CV ir kontaktus. Visai nesunkiai tai padarysite su Weebly ar Webs.com, taip pat geriau nusimanantiems interneto technologijose siūlau Wordpress arba Blogger tarnybas.

2 Patarimas. Puslapio adrese panaudokite savo specialybę. Pavyzdžiui murininkas-petras.weebly.com arba kirpeja-vilniuje.wordpress.com. Jūsų vardas ir pavardė nieko potencialiems klientams nesako, bet vien specialybės gali nepavykti užregistruoti. Idealus variantas būtų vertejas.webs.com, bet greičiausiai toks adresas jau kažkieno užimtas. Nedarykite klaidos, nekurkite savo slapyvardžio - gazele27.blogger.com arba kiecbichas.wordpress.com. Ne, su profesionalumu tai nieko bendro neturi, bet jums reikia, kad klientas įsimintų bent dalį jūsų puslapio adreso.

3 Patarimas. Panaudokite vaizdinę medžiagą. Nuotrauka ar video bus kur kas veiksmingesnis reklamos būdas, nei paprastas tekstas „Aš esu patyręs plytelių klojėjas” arba „Galiu versti nors ir sudėtingiausius tekstus”. Stenkitės pateikti kelias nuotraukas iš savo darbo. Jei klojate plyteles, paprašykite, kad jus kas nors nufotografuotų tai darant nors ir paprastu telefonu. Nuotrauka iliustruos teiginį, kad tikrai mokate tai daryti. Nebijokite įdėti savo veido. Susitikę su potencialiu užsakovu ryšį užmegsite daug greičiau, nes ji jau bus jus matęs. Jei galite prieš kamerą pasakyti kelis žodžius apie savo darbą ir mokate įdėti vaizdelį į YouTube - turite labai gerą reklamos kanalą.

4 patarimas. Reklamuokite savo puslapį. Tai - sunkiausia dalis. Reikia neblogai išmanyti interneto platybes, kad galėtumėte tai daryti. Pradėti reiktų nuo savo socialinių tinklų. Greičiausiai esate Facebooke, tad kodėl informacijoje apie save neparašius savo puslapio adreso? Taip pat ir Skype vietoj „Apie mane” paprasčiausiai įrašykite savo puslapio adresą. Skaitote įvairius blogus? Puiku, pakomentuokite juos. Ten dažniausiai reikia įvesti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį. Būtinai jį įveskite. Aktyvi nuoroda bus po jūsų vardu, tad jei kažkas norės pasižiūrėti, kas per vienas esate, nuorodą paspaus. Jei dalyvaujate forume, pasižiūrėkite, ar yra galimybė pasidaryti parašą po kiekvienu įrašu. Idealu, jei pavyktų padaryti aktyvią nuorodą. Naudojatės el. paštu, tad paraše nuorodą į puslapį taip pat būtinai įsidėkite. Registruojatės kažkur ir yra galimybė įdėti nuorodą? Dėkite, nedvejodami. Kažkada ją gali užmatyti Jūsų būsimas klientas. Apie reklamą galima knygas prirašyti, tad teks šioje srityje pasidomėti šiek tiek daugiau.

5 patarimas. Stebėkite savo puslapio lankomumą. Ypač atkreipkite dėmesį į tai, iš kur ateina lankytojai. Taip pat stebėkite ir Paiešką. Tiesiog įveskite savo specialybę ir žiūrėkite, kur jūsų puslapis randamas. Jei esate 8 puslapyje, deja, iš to menka nauda. Jei antrame, sveikiname, turite šiek tiek pasistengti ir atsirasite pirmajame. Iš pirmojo puslapio jau yra realių galimybių, kad jūsų paslaugomis kažkas susidomės.

Tai penki elementarūs patarimai, kaip smulkaus verslo reklama internete gali padėti surasti klientų. Iš karto perspėju - greito efekto nebus. Norite greitai - teks už reklamą mokėti. Kol mokėsite, tol bus ir klientų, vos tik nustosite, vėl klientai eis kažkur kitus. Geriausia reklama - pirmos vietos Google, bet ne rožiniame laukelyje. Norint ten papulti, reikia darbo ir kantrybės. Taip pat ir patarimų.

Kaip supratote, patarimus dalinu nemokamai. Konsultacijas kartais irgi. Jei manote, kad galiu padėti, parašykite man laišką - marius@rasytojas.lt.

Patiko (0)

Rodyk draugams