Interneto Puslapiai | Apie bele ką (kaip įprasta Lietuvoje)

Dar prieš pora metų naudotų automobilių detalių prekeiviai daugelį savo prekių laikė sandėliuose ir apie jas žinojo iš storų savo sąsiuvinių. Dabar situacija pasikeitė, nes suvokta akivaizdi tiesa - internete bet kuo prekiauti daug paprasčiau. Dėl to automobilių dalys dabar masiškai keliauja į internetą ir ne bet kur, o į specializuotus autodalių pardavimo puslapius.

Kaip visa tai veikia?

Superkate nevažiuojančius automobilius, juos ardote ir detales parduodate? Tada jums reikia nufotografuoti kiekvieną detalę, išsiaiškinti tikslų jos pavadinimą, būtinai sutikrinti, ar ji priklauso būtent tai automobilio markei, nes niekada nežinai, kada ji yra buvusi „auksarankių” rankose ir galėjo prisirinkti neoriginalių detalių… Tada lieka tik užsiregistruoti Dalys.lt portale ir sukelti visas turimas detales. Čia automobilių dalys yra parduodamos autoservisams ir visiems, kam reikia naudotos, bet dar kokybiškos detalės.

Naudotos automobilių dalys Lietuvoje vis dar turi milžinišką paklausą, nes čia važinėja nemažai senų automobilių. Kalba eina ne apie antikvarines mašinas. Vis dar galima pamatyti Audi 100 ar Audi 80, kurios išsilaikė gana neblogai. Joms 20 metų, bet šie automobiliai vis dar džiugina jų vairuotojus. Ir visa tai tik naudotų detalių dėka, nes originalios Audi detalės yra labai brangios.

Kai kurias detales apsimoka restauruoti. Nusiperkama naudota detalė, ji nuvaloma iki blizgesio, šiek tiek pašlifuojama ir pafrezuojama. Tokiu būdu pagerinamos kai kurios savybės, kad tokią detalę būtų galima naudoti dar kartą. Tuo užsiima specialios įmonės. Ne visas detales pavyksta restauruoti, nes kai kurios taip sunaudotos, kad nelabai galima prie jų net liestis. Kai kurių detalių negalima restauruoti dėl saugumo. Pavyzdžiui, stabdžių diskų (neleidžia ir Tuvlita techninės apžiūros inspektoriai).

Naudotos automobilių dalys galėtų būti parduodamos ir autolaužynų puslapiuose ar per skelbimus, tačiau kas sužiūrės tokią galybę prekių? Dėl to pardavėjai ir renkasi specializuotus dalių portalus, kad galėtų greitai ir efektyviai parduoti turimas detales. Pirkėjui taip pat patogu, nes vienoje vietoje gali rasti kelių pardavėjų dalis tam pačiam automobilio modeliui. Kartais galima net ir kainas palyginti. Aišku, tai galioja tik populiariems modeliams.

Rodyk draugams

Sauskelnės internetu domina tėvus, kurie augina mažus vaikus. Kaip manote, kodėl pirkti internetinėje parduotuvėje apsimoka? Hm, o gal neapsimoka? Pasirodo, kad yra ne viena priežastis, kodėl verta suvesti naršyklės langelyje keletą žodžių ir ieškoti prekių būtent šitaip.

Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymas aktualiausias tada, kai perkamas vienas ar keli nedideli, nebrangūs daiktai. Jeigu įsigyjant knygą už 12 eurų reikia pakloti dar 10 eurų už pristatymą, tai knyga tampa brangi. O jeigu įsigyjate išmanųjį telefoną už 250 eurų, papildoma dešimtinė tesudaro nedidelė sumos dalį.

Pampersų kaina priklauso ir nuo gamintojo, ir nuo konkretaus tipo, ir, žinoma, nuo to, kiek vienetų perkate. Nemokamo pristatymo nauda tėvai tikrai įsitikina.

Personalo mandagumas

Nemokamas pristatymas – gera sąlyga. Tačiau ne mažiau svarbu, kad personalas su pirkėjais bendrautų taip, kaip dera. Pasiteiravę dėl kokio nors produkto tikitės gauti mandagų ir profesionalų atsakymą. Jei jis skambėtų „ką aš žinau“ ar „pirk greičiau ir nekvaršink man galvos“, nustebtumėte, turbūt pasipiktintumėte ir jokiais būdais nieko nepirktumėte iš tokių „mandaguolių“.

Džiugioji žinia yra ta, kad įkūrus elektroninę parduotuvę paprastai stengiamasi maloniai bendrauti ir suteikti reikiamą konsultaciją. Todėl minėti „ką aš žinau“ ar „pirk greičiau ir nekvaršink man galvos“ – veikiau išimtys, o ne tendencija.

Galima pagalvoti ir iš kitos prizmės. Kai vykdote ekonominę veiklą, užduotis „pasiųsti klientą kuo toliau“ neįeina į vadinamąjį „to do“ sąrašą. Vadinasi, didesnė tikimybė, kad aptarnavimas bus malonus.

Informatyvumas

Sauskelnės internetu yra geras sprendimas dėl informatyvumo. Nors įprasta informatyvumą sieti su fizinėmis parduotuvėmis, internetinis variantas kaip tik dažnai būna naudingesnis. Prieš akis – svarbios ypatybės. Ir ne tuo miniatiūriniu šriftu, kuris pateikiamas ant prekių pakuočių.

O jei pritrūksta kokių nors žinių, galite susisiekti ir pasiteirauti. Kaip minėta, personalas paprastai nelinkęs pasiųsti kliento į visas keturias puses.

Akcijos

Sauskelnės internetu laikas nuo laiko siūlomos pigiau. Akcijos yra stiprus paskatinimas. Ar tai būtų vienas kitas procentas, ar koks nors „2 perki, trečias nemokamai“, pirkėjai suskumba papildyti reikiamų daiktų atsargas. Kadangi sauskelnių reikšmė didžiulė, o kūdikiais tėvai rūpinasi atsakingai, stengiamasi visada turėti atliekamų pampersų.

Įvertintos parduotuvės

Kad sauskelnių internetu pirkimas neapkarstų, patarimas paprastas: ne kiekvienas tariamai geras pasiūlymas iš tiesų yra vertas dėmesio. Labiausiai tikėtina, kad pirmame „Google“ puslapyje esančios svetainės yra ir patikimiausios. Taip pat vadovaujamasi kitų vartotojų atsiliepimais, nors tai kiek „slidu“, mat kai kurie atsiliepimai gali būti fiktyvūs.

Taigi, sauskelnės internetu yra patrauklus pasiūlymas, tik visuomet naudinga išlaikyti kritiškumo trupinėlį. Nes ne visi „geri variantai“ tikrai tokie yra. O pati tema labai atsakinga, nes vaikai – ir džiaugsmas, ir meilė, ir brangiausias turtas. Pritars turbūt visi tėvai.

Rodyk draugams

Labai daug kas klausia - ar galima atlikti vidinį SEO optimizavimą patiems? Kaip nepriklausomas ekspertas atsakau - pagrindinius vidinio SEO optimizavimo darbus tikrai galima atlikti patiems. Jei puslapis susiduria su gilesnėmis problemomis - be profesionalų pagalbos čia tikrai neapsieisite. Vidinio SEO paslaugos kainuoja gana nemažai, tačiau profesionalai tiksliai gali pasakyti, ko puslapiui trūksta iki aukščiausių pozicijų. Tuo tarpus pačių darytas vidinis SEO yra greičiau „namų darbai”, kuriuos turi pasiruošti kiekvienas tinklalapio savininkas.

1 namų darbas: tvarkingos vidinių puslapių nuorodos.

Jei jūsų puslapis padarytas su Wordpress turinio valdymo sistema (arba Drupal, Joomla, Magento, Opencart ir t.t.), paprašykite puslapių kūrėjų rekomenduoti reikalingus įskiepius, kurie padėtų tinkamai pakeisti puslapių URI - adresus, po .lt/. Google patinka trumpesni adresai, todėl

Jusupuslapis.lt/paslaugos/paslaugu-grupe/paslaugele.htm adresą galima būtų pakeistį į Jusupuslapis.lt/paslaugele.htm

Ir atminkite, venkite neaiškių pavadinimų, pavyzdžiui jusupuslapis.lt/node/2525. Geriau jau URI bus ilgesnis, bet su normaliais žodžiais.

2 namų darbas: nemokami analizės įrankiai.

Kad galėtumėte stebėti savo puslapio statistiką, siūlome įsidiegti du nemokamus ir labai reikalingus įrankius - Google Analytics ir Google Webmaster Tools. Google Analytics skirta stebėti lankomumui, o Google Webmaster Tools - kaip jūsų puslapis vertinamas paieškoje. Ten matysite, su kokiais raktiniais žodžiais jus randa, kokie puslapiai į jūsų puslapį turi nuorodas ir t.t. Abu įrankiai nieko nekainuoja, o nauda - labai didelė.

3 namų darbas: MetaTitle ir Metadescription

MetaTitle yra tas puslapio pavadinimas, kuris yra rodomas Google paieškos rezultatuose ir naršyklės lango viršuje. Jei jis yra tik jūsų puslapio adresas - labai negerai. Meta Pavadinimas turi būti aiškus ir tikslus, nusakanti, apie ką yra jūsų puslapis. Kiekvienam vidiniam jūsų tinklalapio puslapiui šis aprašymas gali būti skirtingas, todėl nepatingėkite pereiti per juos visus ir atitinkamai pakoreguoti.

MetaDescription yra specialus aprašymas, kuris rodomas tik Google paieškos rezultatuose. Tai reklaminis tekstas, skirtas sudominti žmogų ir paspausti būtent jūsų nuorodą paieškos rezultatų puslapyje, todėl būkite išradingi - viliokite akcijomis ir užuominomis. Dabar Meta Aprašymas gali būti 320 simbolių su tarpais ilgio (jei ilgesnis, tekstas nukertamas), tad 1-2sakinukai tikrai telpa.

4 namų darbas: tekstai puslapyje

Ar jūsų tekstai pakankamai geri? Ar juose yra bent vienas raktinis žodis? Ar Google supras, apie ką eina kalba. Gali tekti šiek tiek pakoreguoti tekstus, kad būtumėte geriau randami. Tai galite padaryti ir patys pridėdami po 2-3 sakinius visuose puslapiuose. Po pusmečio pridėkite dar tiek pat. Per keletą metų jūsų tekstai augs ir Google tai įvertins.

Tik nepersistenkite. Daug kas bando parašyti SEO tekstus, prigrūsdami kuo daugiau raktinių žodžių. Lankytojai tai mato ir tada nusivilia įmonės požiūriu. Juk tokie tekstai parašyti tik Google robotams, o ne žmonėms, kurie nori su jumis bendradarbiauti ar pirkti iš jūsų puslapio.

5 namų darbas: vidinės nuorodos

Kai tinklalapyje yra daugiau, nei 10 vidinių puslapių, reiktų gerai pagalvoti, kaip juos tarpusavyje susieti nuorodomis. Tinklaraščiuose tai daroma paprastai - kiekvieno straipsnio gale pridedama nuoroda į susijusius straipsnius. Gal panašiai galima padaryti ir su jūsų paslaugomis ar prekėmis? Taip atsiras daugiau vidinių nuorodų ir vartotojai peržiūrės daugiau puslapių. Google tai vertina kaip didelį pliusą. Jei nežinote, ką ir kaip nukreipti, čia turėtų padėti SEO specialistai.

Rodyk draugams

Dabar kone kiekvienas paslaugų ar prekių pardavėjas siekia pritraukti kuo didesnį lankytojų ratą, todėl Lietuvoje vargu rastumėte tokius specialistus, kurie nesireklamuotų elektroninėje erdvėje. Jiems pasiekti platesnę klientų auditoriją padeda turimos interneto svetainės. Žinoma, vienos yra paprastesnė, o kitos – įmantresnės. Pabrėžtina, kad svetainių kūrimas dažniausiai užsakomas kartu su visomis kitomis paslaugomis. Pavyzdžiui, norintys išvaizdaus tinklapio dažniausiai kreipiasi ir į kitos srities specialistus. Aiškiau kalbant, dauguma tinklapių kūrėjų siūlo svetainių kūrimo paslaugas, įskaitant ir turinį bei optimizaciją paieškos sistemoms. Šis paslaugų komplektas dažniausiai ir padeda pritraukti naujus klientus be didesnio vargo. Tiesa, jeigu kreipsitės į tokius specialistus, kurie atliks visus darbus, tai būkite pasiruošę ir atitinkamą biudžetą.

Svetainių kūrimas dabar siūlomas ne tik stambiam verslui, bet ir privatiems paslaugų teikėjams ar prekybininkams.

Jeigu esate fizinis asmuo, kuris teikia kažkokias paslaugas ar pardavinėja kažką, tai dar nereiškia, kad jums kreiptis į tinklapių kūrėjus neverta. Dabar netgi ir privatūs paslaugų bei prekių pardavėjai reklamuojasi elektroninėje erdvėje. Aišku, jeigu jūs teikiate kažkokias paslaugas tik viename mieste, tai galbūt daug naudos iš tinklapio nebus, tačiau jeigu jas teikiate nuotoliniu būdu, tai be tinklapio ko gero neapsieisite. Kiekvienam paslaugų teikėjui siūloma atidžiau dairytis į elektroninę erdvę, ir jeigu yra galimybė – veiklą reikėtų perkelti būtent į ją.

Elektroninėje erdvėje galima rasti gerokai daugiau potencialių klientų. Svarbiausia yra turėti tinklapį ir jį pritaikyti paieškos sistemoms. Žinoma, galima naudotis ir kitais reklamavimosi metodais, tačiau tinklapių kūrėjai pabrėžia, kad optimizacija yra ko gero vienintelis būdas ateityje išvengti išlaidų reklamai.

Jeigu svetainių kūrimas užsakomas iš neaiškių specialistų – laukite bėdos.

Dabar profesionalūs tinklapių kūrėjai bei įmonės pabrėžia, kad daugiausiai nesklandumų pasitaiko tuomet, kai kreipiamasi į mėgėjus ar neaiškius specialistus. Patartina dairytis į tas paslaugas, kurios siūlomos profesionalų. Jeigu kreipsitės į žinomus specialistus, kurie jau yra atlikę panašius darbus, tai didesnė tikimybė, kad išvengsite nesklandumų. Tokie specialistai dažniausiai yra punktualūs ir viską atlieka pagal sutartas sąlygas, o štai neaiškūs asmenys gali jus ir apgauti.

Rodyk draugams

Sukūrus internetinę svetainę savaime kyla klausimas kas toliau. Norėdami gauti maksimalią naudą iš internetinio projekto pradedame ieškoti seo paslaugos teikėjo. Lietuvoje yra nemažai aukštos kvalifikacijos specialistų. Deja, dar yra daugiau žmonių, kurie nusprendė pažaisti avantiūrą, pasimatuodami SEO specialisto antpečius. Tad kaip atskirti profesionalą nuo šarlatano?

Žada greitus rezultatus

Taigi, seo kas tai? Tai yra svetainės pritaikymas arba nuolatinis darbas su svetaine, kuris leidžia vartotojui ją surasti vos keliais paspaudimais per „Google”, „Yahoo” ir kt. sistemas. Optimizavimas apima ne tik Jūsų svetainės auditą, bet ir konkurentų tinklalapių analizę, darbą su raktiniais žodžiais…

Natūralu, kad organinės seo paslaugos reikalauja laiko. Todėl jeigu sutiktas specialistas žada per mėnesį Jums padėti užkopti į TOP trejetuką, greičiausiai, jis neturi žalio supratimo kaip tai padaryti arba naudojasi juoduoju seo. Juoduoju seo praminti nelegalūs, t.y. draudžiami veiksmai. Pastarąjį baudžia tos paieškos sistemos, o jį naudojančiųjų svetainės arba nukrenta į paieškos rezultatų gilumas, arba yra išmetamos už sistemų ribų. Kiekvienam verslui tai kvepia dideliais nuostoliais.

Siūlo plagijuoti turinį

Jeigu sutikote žmogų, kuris siūlo vieną tekstą naudoti keliose svetainėse bėkite nuo jo kuo toliau. Turinys yra seo paslaugos karalius – pagrindas. Tik originalus ir vartotojui naudingas tekstas gali atnešti naudą. Seo optimizacija yra procesas, kuriam tinkamas turinys turi didelę įtaką. Tad profesionalios seo paslaugos skiriasi nuo šarlatanų raganysčių ta plonyte, bet ryškia skirtingų požiūrių į Jūsų svetainės esamą arba būsimą turinį riba.

SEO vienintelis kanalas

Niekas negali neigti ­– seo optimizavimas yra svarbus kiekvienai svetainei. Tačiau puikių rezultatų pasiekti galima tik dirbant keliais kanalais vienu metu. Rekomenduojama seo derinti su socialinių tinklų rinkodara, remarketingu ar tradiciniais reklamos kanalais. Svarbiausia tikslinga ir efektyvi rinkodaros strategija ir pasiekti tikslai.

Nuo to, kiek rinkodaros kanalų bus naudojama seo paslaugos kaina nesikeičia.

Rekomenduoja pirkti nuorodas

Paieškos sistemų teikiamos rekomendacijos šioms paslaugoms keičiasi dažnai. Tarkim, „Google” bendrovėje periodiškai organizuojami seo mokymai. Tokios seo pamokos metu yra peržvelgiami visi pakeitimai, naujausi reikalavimai, bendros tendencijos.

Nuorodų kūrimas padidina svetainės žinomumą, tai yra išorinio optimizavimo dalis. Tačiau perkamos nuorodos greitai susekamos paieškos sistemų algoritmų. Kiekvienas žaidimas, kuris yra žaidžiamas ne pagal taisykles baigiasi greičiau nei pasiekiama pergalė. Todėl ir algoritmai tokius žaidėjus šalina iš žaidimo negailestingai.

Rodyk draugams

Turbūt dabar daugelis interneto svetainių savininkų yra girdėję ar žino, kas yra Wordpress. Tai turinio valdymo sistema, skirta paprastiems informaciniams puslapiams kurti. Ji nereikalauja gilių programavimo žinių, tačiau kai kurios funkcijos „įkandamos” tik rimtiems specialistams. O kokia situacija su el. komercijos projektais? Pasirodo, yra ir čia turinio valdymo sistemos, pritaikytos el. komercijai. Viena jų yra Prestashop.
Ji populiarumu nusileidžia Wordpress sistemai, tačiau Lietuvoje ji yra labai populiari ir naudojama gana dažnai. Priežasčių yra keletas:

  1. Nesunkiai optimizuojama ir pritaikoma vartotojų poreikiams.
  2. Tinka smulkiam ir vidutiniam verslui.
  3. Yra lietuviška versija (tai tik viena iš 60 kalbų).
  4. Nemažai nebrangių komercinių modulių (kaina svyruoja nuo 30 iki 100 eurų), kurie labai padeda vykdyti tam tikras funkcijas.
  5. Atvirojo kodo turinio valdymo sistema.

Iš šių priežasčių daugiau dėmesio reiktų atkreipti į mokamus modulius. Jie labai naudingi tada, kai standartinės nemokamos funkcijos yra nepakankamai efektyvios ar reikia specifinių sprendimų. Tada geriau sumokėti tuos 30, 50 ar 70 eurų ir pagreitinti kūrimo procesą kelis kartus. Taip bent jau dirba profesionalūs Prestashop el. parduotuvių kūrėjai, kurie turi tiek savo modulius, tiek naudojasi kitų sukurtais.
Atvirojo kodo programa (open Source) yra pakankamai lanksti, kad ją būtų galima pritaikyti patiems įvairiausiems el. komercijos projektams. Maža to, kartu su bazine versija galima pasirinkti ir keletą nemokamų dizaino šablonų. Tai reiškia, kad parduotuvę galima paleisti ir neinvestuojant didelių pinigų į dizainą. Kai kam tai trūkumas, o kai kam - didelis privalumas.
Prestashop el. komercijos sistemą pajungti gali tik profesionalai, išmanantys ne tiek programavimą, kiek pačios el parduotuvės struktūrą. Iš kur programuotojas žinos, kaip pardavinėti apatinį trikotažą internetu?.. Jis gali tik prijunti tam tikrus modulius, o pačio proceso sukurti negali. Tam reikalingas el. komercijos srityje nusimanantis pardavėjas. Būtent dėl šios priežasties ir verta samdyti Prestashop el. komercijos projektus kuriančią įmonę, o ne pusbrolį, kuris mokosi HTML 11 klasėje… Profesionalai nuo mėgėjų tuo ir skiriasi, kad jie turi motyvacijos padaryti greitai ir gerai, kad klientas turėtų realų įrankį, o ne eksperimentinį el. parduotuvės puslapį, kuriame mokysis, kaip daryti verslą. Pirkėjams reikia stabilumo ir reputacijos, o mėgėjai to duoti negali, net jei ir pats pardavėjas dar tik žengia pirmuosius žingsnius el. komercijos srityje.

Rodyk draugams

Internetu įsigyti galima kone viską. Tai pirkimo būdas, vertinamas dėl mažesnių laiko sąnaudų ir dažniausiai patrauklių kainų. Šios tendencijos galioja ir vaikiškų prekių srityje – žaislai internetu įsigyjami patogiai ir greitai. Ką galima rasti užsukus į virtualią erdvę?

Vaiko amžius – svarbus veiksnys norint nupirkti žaislą. Vienokie daiktai reikalingi ir patinka kūdikiams, kitokie aktualūs, jei turite vyresnių vaikų. Tad viena iš elektroninių parduotuvių kategorijų – prekės kūdikiams. Ne paslaptis, kad barškučiais ir kitais reikmenimis pradedama domėtis dar tik laukiant kol naujas žmogus ateis į pasaulį. O internetas yra puiki erdvė apsižvalgyti, ką siūlo pardavėjai – atradus keletą laisvų minučių galima pasidairyti po virtualias lentynas. Ir pasvajoti ar netgi šį tą įsigyti.

Kad žaislai internetu gali būti nuperkami palyginti nebrangiai, įsitikino nemažai tėvų. Tačiau prieš perkant reikia gerai pamąstyti. Tikriausiai mašinėles mėgstančiam berniukui nesiūlysite lėlės? Tačiau šie žaislai itin patinka mergaitėms, todėl internetinėse parduotuvėse rasite įvairaus dydžio ir išvaizdos lėlių, prie kurių bus nurodytos nevienodos kainos. Parduodama ir priedų, pavyzdžiui, vežimėlių ar namų. Taigi, galima turėti visą komplektą.

Internete taip pat randama žaislinių transporto priemonių – šios patinka berniukams. Tai įvairūs automobiliukai ir net traktoriai ar lėktuvai. Vieni paprasti, nebrangūs, o kiti valdomi radijo bangomis ir keliantys nemažą entuziazmą. Mažasis gali persikūnyti į lenktynininką ar autovežio vairuotoją. Kaip ir lėlių atveju, siūlomi įvairūs priedai, pavyzdžiui, trasos. Turbūt nesunku nuspėti, kad radijo bangomis valdoma mašinėlė gali sudominti ne tik vaiką, bet ir tėtį…

O norint rimtesnės transporto priemonės galima rinktis automobilį-paspirtuką, minamą keturratį ar elektromobilį.

Pliušiniai žaislai – dar viena kategorija. Juos mėgsta tiek berniukai, tiek mergaitės. Tai gali būti mažas meškiukas ir didelis meškinas, šuo, katė ar bet koks kitas gyvūnas. Jie tampa žaidimo dalyviais ir netgi puošia interjerą – juk ant sofos pasodintas meškinas atrodo gražiai.

Ir berniukams, ir mergaitėms patinka kaladėlės. Spalvingos, įvairių dydžių, skatinančios ką nors kurti. Tai įdomu ir lavina. Beje, užsiminus apie lavinimą verta įtraukti ir dėliones – tai kūrybingas laisvalaikio praleidimo būdas, suburiantis visą šeimą.

Vaikai žaidžia namus, parduotuvę ir t. t. Internete galima rasti visokių įdomybių, net ir vaikiškų kasos aparatų. Turbūt jau supratote, kad žaislai internetu orientuoti į įvairias amžiaus grupes ir pomėgius. Spalvinga parduotuvės lentynų imitacija, vaikiškos virtuvės – tai, kas leidžia geriau įsijausti į vaidmenis. Vaikiški dulkių siurbliai ar vejapjovės – dar ne viskas, ką gali pasiūlyti specializuotos parduotuvės.

Tiesą sakant, panorėjus apžvelgti, kokie žaislai internetu šiais laikais parduodami, buvo tikėtasi rasti kai ką įdomaus. Bet apžvalga pranoko lūkesčius. Visko tiek daug, kad rinkimasis tampa savotiška kelione. Tai tarsi tūkstančiai lentynų, kuriose karaliauja vaizduotė. Žvelgiant į praktinius niuansus, paminėjimo vertos ir kainos – kuo platesnis asortimentas, tuo patrauklesnių pasiūlymų jame yra. Tėvai nuperka tai, kuo vaikai džiaugiasi.

Rodyk draugams

Pigu yra brangu

Skelbimai apie parduodamas prekes ar paslaugas jau nestebina nei vieno. Internete gausu nuolaidų, pasiūlymų, kuriais ne tik prekybos centrai, bet ir pavieniai asmenys bei įmonės vilioja pirkėjus apsilankyti svetainėse , elektroninėse parduodtuvėse ar tiesiog salonuose. Tikriausiai neįsivaizduojame didžiųjų prekybos centrų be nuolaidų ar akcijų. Vienos skelbia apie nuolaidas procentais, kitos taip vadinamomis nubrauktomis kainomis. Ir kitaip kliento neprisiviliosi. Šiais vartotojiškos visuomenės laikais pirkėjai tapo išlepinti ir jei lentynoje nėra “raudonos” kainos, dėmesys praslysta pro šalį, todėl nuolaidos viena už kitą rėkia garsiau. Didiesiems rinkos žaidėjams yra paprasčiau taikyti įvairias kainų mažinimo taktikas dėl didelės apyvartos. Visada sunkiau išsikovoti “vietą po saule” yra mažoms įmonėms, kurie negali sau leisti didelių reklamos biudžetų ar investuoti į įvaizdinius dalykus.

Išeitis - nemokami skelbimai?

Dažnai žmonės, norėdami surasti pigesnių ar naudotų daiktų, pavyzdžiui nusipirkti padorų, gerų metų automobilį orientuojasi į skelbimų portalų paslaugas. Jau vien paieškoje su raktiniu žodžiu nemokami skelbimai galima surasti per šimtą portalų, kurie teikia nemokamo talpinimo paslaugas. Bėda ta, kad daugelis tokių svetainių nepasižymi kokybišku turiniu, tai yra dažniausiai galima pamatyti gausiai besikartojančių skelbimų. Suprantama, jei talpinimas nemokamas, tai logika paprastėja - kam investuoti į skelbimo kokybę jei galima “užkimšti” savo pasiūlymais taip bandant perrėkti kitus, panašias paslaugas teikiančius asmenis ar parduodančius panašaus profilio prekes. Todėl kartais sunku tarp tokių publikacijų surasti reikiamą daiktą. Galima teigti, kad klientas, užsakęs skelbimą atlieka daugiau turinio užpildytojo funkciją, nei gauna naudos už sugaištą laiką.

Sprendimas - mokami skelbimai

Tarp visų google paieškoje surastų skelbimų portalų yra nedidelis procentas tokių, kurie už talpinimą prašo susimokėti. Suprantama tokios “lentos” yra kur kas kokybiškesnės savo turiniu, turi ne tik patogesnę vidinę paieškos sistemą, bet ir patobulintas galimybes naudotis daugybe funkcijų, tokių kaip skelbimų palyginimas, rūšiavimas pagal kainą, vietovę taip pat automatizuotas elektroninio pašto informavimo funkcijas. Be to patalpinusieji skelbimus klientai turi progą sekti peržiūrų statistikas bei redaguoti aprašymus ir net keisti prioritetus. Ne paslaptis. kad populiariausi skelbimų portalai turi didelį lankytojų srautą. Tai leidžia sulaukti didesnio ir peržiūrų skaičiaus , kas įtakoja ir potencialių klientų suradimo galimybę. Taip kad ketinantiems pagyvinti savo verslą, tikrai verta išbandyti pastarąjį reklamos būdą. Rinktis mokamus ar nemokamus portalus, vieningos nuomonės nėra. Internetinėje edvėje verda ginčai - kiekybė ar kokybė? Bet kuriuo atveju žodis “kokybė” nuteikia optimistiškai. Todėl gerai pasvėrus savo biudžetą ir įvertinus laiko sąnaudas, galima pasiekti neblogų rezultatų su minimaliomis išlaidomis. Tik reikia drąsos žengti pirmą žingsnį, vėliau bus tikrai lengviau. Patirtis - sėkmės kalvis!

Rodyk draugams

Kuriate savo elektroninę parduotuvę? Yra keletas svarbių dalykų, apie kuriuos galbūt nebuvote susimąstę. Juos reiktų iš karto numatyti, nors pradiniuose etapuose jie neatrodo svarbūs.

Tekstiniai puslapiai

Elektroninės parduotuvės kūrimas įsivaizduojamas kaip katalogas + krepšelis + mokėjimų sprendimas. Deja, tai ne visiškai taip. Trūksta dar vieno svarbaus momento – tekstinių puslapių. Kai visas dėmesys skiriamas katalogui, prekėms, navigacijai, siuntimui ir valdymui, tekstiniams puslapiams dėmesio pritrūksta. Tai geriausiai iliustruoja nedidelės parduotuvės, kuriose yra skyrelis „Straipsniai“. Pripažinkime, jis atrodo klaikiai. Tekstą ten galima publikuoti ir su numatytaisiais moduliais, tačiau ar jis pakankamai išvaizdus? Tekstas turi būti lengvai skaitomas, patraukti dėmesį, o elektroninėse parduotuvėse dažniausiai to trūksta.

Panaši situacija yra ir su parduotuvės tinklaraščiu. Straipsniai eina, tačiau nėra kitų tinklaraščiams būdingų atributų – kategorijų, žymų, komentarų ir t.t. Į tai reiktų dėmesį atkreipti dar kuriant elektronines parduotuves, nes vėliau viską „prilipdyti“ gali kainuoti labai brangiai.

Nukreipimo puslapiai

Rinkodaros specialistai juos dažniausiai vadina „landing page“ – puslapis, kurio tikslas – atvesti realų pirkėją. Tokie nukreipimo puslapiai naudojami AdWords reklamose, nes gali pasiūlyti lankytojui būtent to, ko reikia, o ne palikti kapstytis tarp daugybės produktų, esančių el. parduotuvėje. Elektroninės parduotuvės kūrimas turėtų apimti ir šią funkciją, kaip numatytąją, o ne kaip papildomą, kaip dabar yra. Kodėl? Todėl, kad anksčiau ar vėliau jos prireiks.

Kaip gali atrodyti tokie nukreipimo tekstai? Labai paprastai – lengvai valdomi stulpeliai, „slaideris“ ir galimybė išrūšiuoti tam tikrus produktus pagal keletą kriterijų, pavyzdžiui prekės ženklas+didžiausia nuolaida+kategorijos. Tokiu būdu galima organizuoti tam tikro prekės ženklo vienos rūšies prekių išpardavimą ir paskatinti pardavimus.

10+ būdų surinkti el. pašto adresams

Dar vienas rinkodarai skirtas įrankis. Dabar kažkur galima įvesti savo el. pašto adresą ir viskas. Taip paprastai lankytojas nesutiks užkišti savo pašto dėžutės ne visada reikalingais pasiūlymais. Reikia gudrių strategijų, kaip galima gauti el. pašto adresą:

1.       Nori toliau skaityti įdomų straipsnį – įvesk el. pašto adresą;

2.       Nori pamatyti video – įvesk el. pašto adresą;

3.       Atsisiunti el. knygą;

4.       Prenumeruoji naujienas ir tinklaraščio įrašus;

5.       Nori pakomentuoti tam tikrą straipsnį ar prekę;

6.       Nori parašyti atsiliepimą ar įvertinti prekę;

7.       Nori gauti dovanų (nuolaidų kuponas ar mėginukas);

8.       Dalyvauji konkurse;

9.       Iš anksto užsisakai tam tikrą prekę, kurios dar nėra prekyboje (prie-order);

10.   Tiesiog nori gauti naujienas ir akcijų pasiūlymus (dabar toks raginimas būna numatytas).

Kiekvienam iš šių būdų reikalingi atskiri moduliai, todėl el. parduotuvių kūrėjai turėtų iš karto numatyti, kurių iš jų reikės. Elektroninės parduotuvės kūrimas – rimtas reikalas, todėl jį kokybiškai atlikti gali tik savo srities profesionalai, pavyzdžiui, GraphicBox.lt komanda.

Rodyk draugams

Lietuvoje turbūt pastebėjote sparčiai plintančią tinklaraščių madą. Aišku, ta mada nėra visiškai nauja, bet jos suintensyvėjimas pastebimas pastaraisiais metais. Lietuvoje visus populiarius tinklaraščius galima suskaičiuoti ant rankų pirštų. Daugelis mano, kad tinklaraščių rašymas yra tik jaunimo užsiėmimas, kurie neturi ką veikti ir nori pasidalinti informacija su savo draugais. Tačiau, reikia pastebėti, kad tinklaraščio rašymas gali atneši daug naudos ir verslo savininkams, teikiantiems paslaugas.

  • Jei esate verslo savininkas, jums patartina turėti savo tinklaraštį. Aišku kai vyksta internetinės svetainės kūrimas, jūs taip vadinamą Blog‘ą įtraukite į pačia svetainę ar elektroninę parduotuvę. Tokiu būdu jūs galite susikurti nemažą skaitytojų ratą, kurie vėliau gali tapti jūsų klientais. Štai pavyzdžiui, jei prekiaujate drabužiais. Rašykite naujienas apie paskutines mados tendencijas, žarstykite patarimus kaip derinti vieną ar kitą spalvą. Visa informacija, kuri gali būti aktuali ir naudinga moterims ir merginoms.
  • Jei jūs neturite didelio verslo, tačiau teikiate kažkokią paslaugą, pavyzdžiui, manikiūro, makiažo paslaugas. Tuomet jūs galite smulkiai aprašyti kaip pasidaryti manikiūrą namuose. Parodyti visu žingsnius, reikiamas priemones pastebėta, kad žmonės bijo dalintis savo darbo paslaptimis. Jie nuogąstauja, kad jei atskleis visą informaciją niekas pas juos paslaugų nepirks. Tačiau yra visiškai kitaip. Jei plačiai aprašote savo darbo specifiką žmonės pamatys, kad esate profesionalas savo srityje, turite daug naudingų žinių. Todėl nebijokite, klientų turėsite daug daugiau nei šiandien. Daugeliui žmonių tikrai nerūpi pavogti jūsų paslaptis, jiems rūpi, kad gautų kokybišką paslaugą. Ir kaip jūs manote, kurį variantą rinksis klientas, ar tą kuriame pateikiama daug informacijos, ar tiesiog perskaitęs paprastą skelbimą, kuriame parašyta apie paslaugą.

Kiek laiko skirti tinklaraščio rašymui?

Patariame, kad naujienos būtų skelbiamos bent kartą per savaitę. Jei naujienas skelbsite labai retai jūsų tinklaraščio skaitomumas gali būti labai mažas. Juk kokį skaitytojų ratą galite turėti, jei mėnesį neįdedama nauja informacija. Klientas vieną dieną užsukęs ir neradęs nieko naujo, antrą kartą jūsų tinklaraščio neaplankys.

Ką rašyti savo tinklaraštyje?

Pirmiausia nuspręskite kokio pobūdžio ir kokios srities bus jūsų tinklaraštis. Jei bus apie kelionės, tai straipsniai turėtų būti talpinami tik apie kelionės. Jei rašysite ir apie keliones, ir apie maisto gaminimą, ir apie madą, jūs neturėsite ištikimo skaitytojų rato. Todėl pasirinkite jums labiausiai patinkančią sritį, kurią geriausiai išmanote, apie kurią galėtumėte duoti daugiausiai patarimų ir pradėkite rašyti.

Rodyk draugams


© 2018 Apie bele ką (kaip įprasta Lietuvoje) | Dizainas Windows Vista Administration | Susikurk savo blogą BLOGas.lt