Kodėl Amazon, eBay ir Aliexpress dirba taip sėkmingai? Kodėl žmonės vis labiau patiki savo pinigus jiems, o ne vietinėms el. parduotuvėms? Kaina nėra esminis momentas, nors tai svarbus faktorius renkantis prekes. Svarbiausias minėtų trijų didžiausių el. komercijos grandų sėkmės momentas yra pirkėjų atsiliepimai.
Pirkėjų atsiliepimai apie prekę, pirkimo procesą, pristatymą ir kitus momentus paskelbti viešai turi didžiulę jėgą. Vertinimas žvaigždutėmis ar deimantais, ar karūnomis taip pat svarbu. Pagalvokite logiškai - pirksite prekę iš tos parduotuvės, kurią teigiamai vertina 95 proc. pirkėjų ar iš tos, kur vos 50 proc. įvertino teigiamai? Kaina panaši. Atsakymas akivaizdus - iš daugiau teigiamų atsiliepimų turinčios parduotuvės. Dėl šios priežasties didieji prekybos centrai neriasi iš kailio, kad nusipirkę prekę parašytumėte atsiliepimą ar paliktumėte vertinimą. Taip pat labai nenori, kad tai darytumėte, jei kyla kokių nesklandumų - siūlo privačiai išsiaiškinti, nieko neviešinant. Tai gana protingas žingsnis, nes ir keletas nepatenkintų pirkėjų gali smarkiai sumažinti pardavėjo reitingus.
Kalbame apie užsienietiškas - amerikietiškas ir kiniškas parduotuves. O kokia situacija Lietuvoje? Niekam ne paslaptis, kad Pigu.lt yra didžiausia el. parduotuvė Lietuvoje. Bet ar įsigiję prekę buvote bent kartą paprašyti įvertinti savo pirkimo procesą ir parašyti atsiliepimą? Gal kartais ir atsiuntė kokį laišką el. paštu, kuris pasimetė tarp kitų laiškų… Taip primygtinai komentarų ir atsiliepimų niekas nereikalauja. Be reikalo. Pirkėjams tai svarbu.
Pirkėjų atsiliepimus rinkti pradėjo naujas projektas evertink.lt. Šio projekto tikslas labai paprastas - surinkti pirkėjų atsiliepimus ir suteikti el. parduotuvėms patogius įrankius atsiliepimų skelbimui. Tie, kurie įsidiegė atsiliepimų modulius jau turėjo pastebėti realią naudą, nes nemažai pirkėjų užeina į evertink sistemą ir pasiskaito apie norimą parduotuvę prieš joje apsipirkdami.
Parduotuvėms irgi nauda nemaža. Be papildomos reklamos jos gauna ir atsiliepimų valdymo modulius, kurie užtikrina, kad visi klientų atsiliepimai yra kokybiški ir realūs, o ne konkurentų šantažo ir juodinimo vaisiai. Deja, ši situacija dabar gana dažna Lietuvoje, todėl objektyvi trečiųjų šalių kuriama ir palaikoma atsiliepimų programa yra kur kas patikimesnė. Pirkėjų atsiliepimai - puikus būdas taikyti remarketingo kampanijas, siūlyti nuolaidas ir akcijas lojaliems klientams, tik į tai reikia investuoti šiek tiek laiko.

Rodyk draugams

Pigu yra brangu

Skelbimai apie parduodamas prekes ar paslaugas jau nestebina nei vieno. Internete gausu nuolaidų, pasiūlymų, kuriais ne tik prekybos centrai, bet ir pavieniai asmenys bei įmonės vilioja pirkėjus apsilankyti svetainėse , elektroninėse parduodtuvėse ar tiesiog salonuose. Tikriausiai neįsivaizduojame didžiųjų prekybos centrų be nuolaidų ar akcijų. Vienos skelbia apie nuolaidas procentais, kitos taip vadinamomis nubrauktomis kainomis. Ir kitaip kliento neprisiviliosi. Šiais vartotojiškos visuomenės laikais pirkėjai tapo išlepinti ir jei lentynoje nėra “raudonos” kainos, dėmesys praslysta pro šalį, todėl nuolaidos viena už kitą rėkia garsiau. Didiesiems rinkos žaidėjams yra paprasčiau taikyti įvairias kainų mažinimo taktikas dėl didelės apyvartos. Visada sunkiau išsikovoti “vietą po saule” yra mažoms įmonėms, kurie negali sau leisti didelių reklamos biudžetų ar investuoti į įvaizdinius dalykus.

Išeitis - nemokami skelbimai?

Dažnai žmonės, norėdami surasti pigesnių ar naudotų daiktų, pavyzdžiui nusipirkti padorų, gerų metų automobilį orientuojasi į skelbimų portalų paslaugas. Jau vien paieškoje su raktiniu žodžiu nemokami skelbimai galima surasti per šimtą portalų, kurie teikia nemokamo talpinimo paslaugas. Bėda ta, kad daugelis tokių svetainių nepasižymi kokybišku turiniu, tai yra dažniausiai galima pamatyti gausiai besikartojančių skelbimų. Suprantama, jei talpinimas nemokamas, tai logika paprastėja - kam investuoti į skelbimo kokybę jei galima “užkimšti” savo pasiūlymais taip bandant perrėkti kitus, panašias paslaugas teikiančius asmenis ar parduodančius panašaus profilio prekes. Todėl kartais sunku tarp tokių publikacijų surasti reikiamą daiktą. Galima teigti, kad klientas, užsakęs skelbimą atlieka daugiau turinio užpildytojo funkciją, nei gauna naudos už sugaištą laiką.

Sprendimas - mokami skelbimai

Tarp visų google paieškoje surastų skelbimų portalų yra nedidelis procentas tokių, kurie už talpinimą prašo susimokėti. Suprantama tokios “lentos” yra kur kas kokybiškesnės savo turiniu, turi ne tik patogesnę vidinę paieškos sistemą, bet ir patobulintas galimybes naudotis daugybe funkcijų, tokių kaip skelbimų palyginimas, rūšiavimas pagal kainą, vietovę taip pat automatizuotas elektroninio pašto informavimo funkcijas. Be to patalpinusieji skelbimus klientai turi progą sekti peržiūrų statistikas bei redaguoti aprašymus ir net keisti prioritetus. Ne paslaptis. kad populiariausi skelbimų portalai turi didelį lankytojų srautą. Tai leidžia sulaukti didesnio ir peržiūrų skaičiaus , kas įtakoja ir potencialių klientų suradimo galimybę. Taip kad ketinantiems pagyvinti savo verslą, tikrai verta išbandyti pastarąjį reklamos būdą. Rinktis mokamus ar nemokamus portalus, vieningos nuomonės nėra. Internetinėje edvėje verda ginčai - kiekybė ar kokybė? Bet kuriuo atveju žodis “kokybė” nuteikia optimistiškai. Todėl gerai pasvėrus savo biudžetą ir įvertinus laiko sąnaudas, galima pasiekti neblogų rezultatų su minimaliomis išlaidomis. Tik reikia drąsos žengti pirmą žingsnį, vėliau bus tikrai lengviau. Patirtis - sėkmės kalvis!

Rodyk draugams

Šiandieninė tautosaka byloja: „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur”. Tad Nijolė, atidariusi nedidelę drabužių krautuvėlę ir norėdama pritraukti kuo daugiau klientų, sūnaus padedama susikūrė internetinį tinklapį. Bet…svetainę, atrodo, aplankydavo tik jos giminaičiai ir draugai. Ir tada ji išgirdo stebuklingą žodį, galintį prikelti verslą iš sąstingio - SEO.

SEO - angliškas sąvokos „Seach Engine Optimization” trumpinys, lietuviškai - optimizavimas (arba pritaikymas) paieškoms sistemoms (tokioms kaip Google, Yahoo ir kitoms). Tai reiškia, jog naudojant tam tikrus raktinius žodžius, siekiama konkretų tinklapį iškelti kuo aukščiau paieškos sistemose. Tarkime, jei įvedus į Google paieškos langelį raktinius žodžius „moteriški rūbai internetu”, nuoroda į Nijolės tinklapį atsidurtų pirmajame rezultatų puslapyje, tikėtina, jog minėta svetainė sulauktų daugiau lankytojų dėmesio, nei, tarkime, atsidūrusi dešimtajame puslapyje.

SEO laikomas puikiu marketingo įrankiu, kadangi svetainės savininkui suteikiama galimybė pritraukti lankytojus ir užsitikrinti, kad jie sugrįžtų dar kartą. Vien svetainės sukūrimo faktas to negali užtikrinti.

SEO specialistai, tokie kaip SEOaudit.lt stengiasi „sutarti” su paieškos sistemomis. Pastarųjų tikslas - užtikrinti, kad žmogus, įvedęs raktinį žodį, gautų nuorodas į kuo tiksliau užklausą atitinkančius tinklapius. Tuo tarpu pagrindinis SEO uždavinys - „įtikinti” jog reikiama svetainė turi teisę atsidurti konkrečios paieškos rezultatų viršuje. Tai pasiekti galima nuolat atnaujinant svetainės turinį, peržiūrint struktūrą, rūpinantis jos „reputacija” kituose tinklapiuose ir panašiai. Vadinasi, SEO - procesas, tam tikrų darbų seka, atliekama šią sritį išmanančių žmonių.

Taigi, SEO paslaugos reikalingos tiems, kurie nori, jog jų tinklapiai bei juose esanti informacija nenuskęstų beribėse interneto platybėse. Ypatingai tai aktualu tiems, kurių vykdoma veikla nepasižymi originalumu, o tėra viena iš daugelio. Tokiu atveju SEO gali tapti puikiu „ginklu”, skinantis kelią į paieškos sistemų lyderių pozicijas.

Rodyk draugams

nemokami skelbimai

Prisikaupė nereikalingų daiktų, bet nenorite jų išmesti ir nežinote, kur juos dėti? Galbūt teikiate kokias nors paslaugas, bet neturite lėšų joms reklamuoti? Tuomet Jums pravers nemokami skelbimai. Virtualioje erdvėje gali būti talpinami įvairiausių daiktų, paslaugų ir netgi darbų pasiūlymų skelbimai.

Paprasta patalpinti ir rasti

Turėtumėte žinoti, kad nemokami skelbimai lietuvoje gali būti talpinami daugelyje portalų, vieni jų mokami, kiti - nemokami. Žinoma, geriau rinktis nemokamus tinklalapius ir nemesti pinigų, kad ir nedidelių, į balą. Dažnai nemokami skelbimų portalai reikalauja, kad prisijungtumėte, bet yra ir nemokami skelbimai be registracijos, tai reiškia, kad greitai ir paprastai patalpinsite skelbimą. Paieškos sistemoje įrašykite nemokami skelbimai ideti ir rasite internetinių puslapių, kuriuose nesunkiai paviešinsite savo skelbimą. Internetinėje erdvėje skelbimas gali būti dedamas nemokamai, nepriklausomai nuo to, kokiame mieste gyvenate. Miestas gali būti aktualus tik tuo atveju, jei Jus domina pasiūlymai konkrečioje Lietuvos vietovėje. Tokiu atveju žiniatinklyje įrašykite nemokami skelbimai vilniuje, nemokami skelbimai kaune ir pan.

Darbų pasiūlymai

Portalai, kuriuose dedami nemokami skelbimai, yra naudingi darbdaviams ir pragyvenimo šaltinio ieškantiems žmonėms. Čia dažnai siūlomi įvairūs darbai užsienyje (Anglijoje, Norvegijoje, Olandijoje, Airijoje, Belgijoje ir kitur). Toks darbas yra naudingas dėl to, kad jis dažniausiai yra legalus ir ilgalaikis, jam nereikia patirties ar netgi kalbos mokėjimo šalies, į kurią ketinate vykti. Žinoma, gali tekti dirbti sunkų fizinį darbą, pavyzdžiui, daržovių, mėsos, žuvies fabrikuose ar pan., todėl silpnos sveikatos žmonėms reikėtų ieškoti kito varianto. Jauni ir energingi žmonės darbą užsienyje dažnai renkasi kaip laikiną sprendimą, už kurį uždirbti pinigai investuojami į būstą, automobilį ar kitą svarbų pirkinį. Nereikėtų galvoti, kad darbdavių skelbimai yra susiję tik su užsieniu, tikrai ne. Yra papildomą ir nuolatinį darbą siūlančių įmonių, kurios priimama ir studentus. Jei Jus domina įvairių darbų pasiūlymai, tai paieškos sistemoje įveskite nemokami skelbimai darbo, ir rasite reikiamus portalus.

Prekės

Turėtumėte žinoti, kad nemokami skelbimai internete - vieta, kur galite parduoti nereikalingus buities, sporto, technikos ir kitokius daiktus. Apsimoka pirkti įvairius baldus, nes už mažesnę kainą įsigysite dar gerą sofą, lovą, spintą ar ką kita. Galbūt gaminate papuošalus? Galite apie tai skelbti pasirinktame skelbimų portale, tokiu atveju padidės pardavimo apyvarta, padaugės klientų. Taip pat turite galimybę parduoti nekilnojamąjį turtą ar transporto priemonę. Nedidelį buities rakandą išmesti gal ir negaila, bet dar geros prekinės išvaizdos dviračiui - ne vieta šiukšlyne. Jūs ne tik uždirbsite pinigų, bet ir atsikratysite nereikalingo daikto. Itin patogu nemokami skelbimai, kai norite parduoti nekilnojamąjį turtą. Šiais laikais nelabai kam įdomu nekilnojamojo turto nemokami skelbimai laikrastyje, todėl jų spaudoje nėra daug. Žmonės naršo internetinėje erdvėje ir čia ieško dominančių skelbimų.

Paslaugos

Galite talpinti įvairių grožio paslaugų skelbimus, jie yra itin dažnai peržiūrimi, nes moterys ieško, kur pigiau atliekama depiliacija, masažai, manikiūras, makiažas ir pan. Žinoma, viešinama įvairių paslaugų skelbimų, pavyzdžiui, odontologijos, santechnikos, tekstų vertimo ir kita. Itin paklausu proginių drabužių nuoma - ji pravers per Jūsų ar draugų vestuves, kitą įsimintiną šventę.

Apibendrinant galima pasakyti, kad nemokami skelbimai padės lengvai parduoti ar pirkti prekes, pasiūlyti ar rasti paslaugas, ieškoti nuolatinio pragyvenimo šaltinio. Gerai, kad yra suteikiama galimybė nemokamai talpinti skelbimus internete - tai naudinga ir siūlantiems, ir ieškantiems. Pasinaudokite šia galimybe.

Rodyk draugams

O taip, Jūs galite savo verslą reklamuoti už dyką. Sąlyginai už dyką, nes reiktų įvertinti laiką, kurį sugaišite bandydami tai padaryti. Pabandykime nustatyti, kiek ir ko reikia, kad Jūsų interneto puslapis sulauktų daugiau lankytojų.

Forumai

Reklama internete yra socialinis dalykas. Vienas internautas pasako kitam, kokia jo patirtis naudojant tam tikrą produktą ar paslaugą ir pateikia rekomendaciją - naudotis ar ne. Elementaru? Visa tai galima nesunkiai padaryti forume, kuriame kartas nuo karto parašote savo nuomonę, persimetate keliais žodžiais su savo virtualiais bičiuliais.

Esminis momentas yra kaip tai padaryti, kad moderatorius Jūsų neištrintų. Vieni tiesiog pateikia aktyvią nuorodą į puslapį ir parašo „Ką manot apie tai?”. Kiti pateikia kažkokią problemą, kurios vienas iš sprendimų aprašytas pateiktoje nuorodoje. Treti pasako, kad daugiau informacijos yra jusupuslapis.lt puslapyje - eikite ir ieškokite, jei įdomu. Yra dar vienas būdas - pasitikrinama, kokiu raktiniu žodžiu geriausiai Jūsų puslapis randamas (kalba eina apie 1 vietą), tada rekomenduojama daugiau informacijos ieškoti Google naudojant tam tikrą raktinį žodį. Tai netiesioginė reklama, bet padeda nebūti išmoderuotam.

Socialiniai tinklai

Visi sako - eikite į socialinius tinklus ir ten reklamuokite. Puiku, kai įmonės Facebook paskyra turi 5000 fanų, o direktorius - dar 1500 draugų. Tada kažką galima padaryti. Jei Direktorius Facebooke turi tik savo šeimą ir kelis draugus, o įmonės puslapis - 100 fanų, jokios reklamos čia nepadarysite. Tada beliks prašyti tam tikrų populiarių interneto žmonių paprašyti, kad jie užsimintų apie jūsų įmonę, paminėtų Jūsų interneto puslapį. Tai savotiška išmalda, bet jei vienas iš 10 paprašytųjų tai padarys, rezultatai gali būti stulbinami…

Stenkitės komentuoti. Ieškokite, kur žmonės kalba panašiomis temomis į jūsų veiklą ir ten komentuokite pateikdami nuorodą. Taip, gali ištrinti, bet gali ir ne. Svarbu, kad diskusija būtų „į temą”, priešingu atveju būsite apšauktas „spameriu” ir „užbanintas”. Reklama internete gali turėti daug formų, tad būkite išradingi ir savo brangų laiką išnaudokite tinkamai informacijai skleisti.

Naujienų komentarai

Skaitote naujienas Delfi.lt ar 15Min.lt? Komentuokite. Čia galioja tokios pačios gudrybės, kaip ir forumuose, nes už nuorodos palikimą būsite pašalintas, ir jokios naudos nebus. Visi komentarai turi būti tik „į temą”, nes taip galite savo įmonės vardą tik susigadinti, nors lankytojų ir padaugės. Reklama internete balansuoja ant brukalų ribos, o šie gali patraukti ir teisėsaugos dėmesį, tad nieko neįžeidinėkite, aršią nuomonę apie žydus, gėjus ir Prezidentę pasilikite sau…

Komentarai tinklaraščiuose

Ar pastebėjote, kad kokiame Užkalnio bloge reikia įvesti savo vardą, el. paštą ir interneto puslapį. Pasinaudokite šiuo privalumu ir būtinai viską pildykite. Aišku, komentarai turėtų būti aršūs, bet ne reklaminiai ir įžeidūs. Žmonės norės sužinoti daugiau apie tai, kas Jūs esate ir kur dirbate. Dėl to paspaus ant Jūsų vardo ir nueis į Jūsų puslapį. Tokiu būdu gausite papildomų lankytojų.

Visi šie būdai yra skirti tik lankytojų srautui didinti. Paliktos nuorodos Jūsų puslapio SEO įtakos neturi labai daug, tad neturėkite iliuzijų, kad kuo daugiau komentuosite forumuose, tuo aukščiau Jūsų puslapis pakils paieškose. Interneto reklama eina koja kojon su SEO, tačiau šiuo atveju tos nuorodos bus naudingos tik atvestais lankytojais. Kaip juos puslapyje sudominsite ir paversite savo klientais - kita tema.

Rodyk draugams

Nemažai žmonių dirba sau. Patys atlieka visus darbus, veda buhalteriją, moka mokesčius, ieško klientų. Darbas sudaro vos 50% viso laiko, popierizmas - 10%, o klientų paieška - 40% darbo dienos laiko. Taip tęsiasi metais, o kaip versliukas neišauga į verslą, taip neišauga.

Kodėl taip atsitinka? Dažniausiai yra dvi priežastys.

Pirmoji - nėra pakankamai klientų. Pragyventi galima, tačiau klientai nekrenta iš dangaus, todėl versliukas taip ir lieka versliuku. Kaip problemą išspręsti? Daugiau investuoti laiko klientų paieškoms. Tada mažiau laiko lieka darbui, o tada vėl negerai…

Antroji priežastis - neišeina aptarnauti daugiau klientų, nei tai fiziškai įmanoma. Jei nėra galimybės aptarnauti kliento, kai kuriems bus atsakyta. Tada vėl apribojama galimybė užsidirbti. Kaip šią bėdą spręsti? Samdytis pagalbos. Bet Lietuvoje individualiai dirbantys asmenys negali samdyti kitų pavieniai dirbančių asmenų… Čia vėl bėda, kuri gadina visus verslo plėtros reikalus.

Abiems bėdoms yra sprendimai. Pirmasis sprendimas - pasyvi klientų paieška. Tai reiškia, kad sugaištama mažai laiko klientų paieškai. Tiesiog užsiregistruojama Versliukai.lt paslaugų kataloge ir laukiama, kol klientai patys kreipsis. Tokių katalogų yra ir daugiau, tačiau šis - rimčiausias ir geriausiai išvystytas. Kai klientų paieška nebeatima 40% laiko, o tik 10% (nes vis tiek su klientais reikia bendrauti, derinti paslaugų įkainius ir t.t.), reiškia darbui atitenka liūto dalis - 80% darbo dienos. Valio! Galima aptarnauti daugiau klientų ir uždirbti. Ačiū, Versliukai.lt!

Antroji problema sprendžiama kuriant Mažąją Bendriją. Tai naujas juridinis asmuo, kuris labai parankus plėstis sumaniusiems verslininkams. Paprastai MB įkuria vienas žmogus ir pasiskiria save direktoriumi. Direktorius gali samdyti darbuotojus (iki 9), kad bendrai komandą sudarytų iki 10 žmonių. Darbuotojai gali būti samdomi įvairiomis formomis - pagal autorines sutartis, jei tai kūrybinis darbas, pagal individualios veiklos pažymą arba padaromi bendrijos nariais. Štai jums ir būdas pasisamdyti pagalbininkų. Tiesa, buhalterijos tvarkymui teks sugaišti kiek daugiau, tad tiesioginiam darbui lieka 60-70% visos darbo dienos. Štai tokiu būdu versliukai tampa verslais.

Svarbiausiai yra pagalba ten, kur visiškai nieko nenutuoki - reklamoje. Jei buhalterines plonybes VMI specialistai dar paaiškina, tai mokytis reklamuoti savo verslą tikrai nebelieka laiko.

Padarykit taip, kaip aš - užsiregistruokite Versliukai.lt ir tegul klientai eina patys. Pas mane ateina, ateis ir pas jus…

Rodyk draugams

Nuostabus dalykas tas serijinis fotoaparatas. Turiu juos du Olympus ir FujiFilm, kurie daro po keliolika kadrų per sekundę. Tiesa, nuotraukos paplaukusios, lyg ištrauktos iš nufilmuotos medžiagos, tačiau su jomis galima padaryti kažką naudingo - judančius paveikslėlius. Tai paprastai GIF formato paveikslėliai, kur kadrai rodomi tam tikru greičiu. Pabandžiau keletą tokių įrankių ir štai kas išėjo:

Picasion.com internetine programa padarytas paveikslėlis. Gana nepatogus, nes visas 10 nuotraukų reikia sukelti rankiniu būdu - “Browse”, atsidarai nuotrauką, “OK” ir vėl iš pradžių. Tiesa, yra importavimo galimybės ir Flickr ir Picasa, bet jų netikrinau, nes ten “darbinių” nuotraukų paprasčiausiai nededu. Greitį galima pasirinkti, tačiau neaišku, kas yra “normal” o kas “fast”. Šis paveiksliukas buvo padarytas su normal greičiu. Blogai tai, kad negalima redaguoti jau sugeneruoto paveikslėlio ir viską reikia daryti iš naujo, jei kažkas netinka…

GIFninja.com yra jau kur kas geresnis įrankis, nes čia galima atverti visas nuotraukas iš karto, jas pažymėjus kompiuteryje naudojant Ctrl mygtuką. Tada belieka nustatyti greitį ir sugeneruoti. Funkcijų mažai, užtai viskas labai aišku. Neramina tik failo dydis, nes nuotraukos nesuspaudžiamos ir dydis daromas originalus. Reiškia prieš tai reikia nuotraukas “resizinti”.

GIFup.com veikia tuo pačiu principu, kaip ir Picasion. Atrodo, kad jie naudoja tą patį PHP skriptą, kaip ir dar keli kiti, tad įkėlimas rankomis po vieną nuotrauką garantuotas. Maža to, yra nuotraukų riba - galima įkelti tik 9 nuotraukas. Gerai yra tai, kad jas galima redaguoti internete - sumažinti, apkirpti, apversti ir t.t. Pasirenkamas dydis ir greitis. Didžiausia blogybė yra ta, kad uždedamas jų adresas paveikslėlio viršuje. Jam nuimti jau reikės specialių programų, tad nelabai patogu…

Yra dar keletas įrankių, veikiančių panašiai. WEgif.com tarnyba padaro judančius paveiksliukus Flash formatu ir leidžia įsikelti į savo puslapį JAVAsriptą, tad tai nėra patogu… Šių trijų visiškai pakanka pasidaryti puikių iliustracijų ir jas rodyti visiems tiek kompiuteryje, tiek internete.

Rodyk draugams

Tie, kas seka mano raštus turbūt jau yra pastebėję ne kartą, kad naudoju gana netradicines iliustracijas. Kažkaip stengiuosi atprasti “vogti” paveiksliukus iš interneto, o naudoju savo pasidarytas iliustracijas su tekstais. Tai tikrai nėra sudėtinga, o kartai užima mažiau laiko, nei ieškant tinkamos gatavos iliustracijos (nes geriausi variantai - su vandens ženklais).

Backgrounde yra nuotraukos, kurios yra paimtos iš Flickr.com Creative Commons skyrelio - visiškai nemokamos. Beje, apie tai artimiausiu metu irgi parašysiu savo nuomonę, nes kai reikia susirasti kokių prietaisų, tai tenka nusivilti, kiek mažai nemokamų foto ten yra…

Jau turbūt pastebėjote šias foto.

Paklausite, kaip jas darau? Labai paprastai. Naudojuosi “debesies” įrankiu prezentacijoms kurti SlideRocket.com. Išbandykite, rekomenduoju. Viskas nemokamai.

Reikia tik pasidaryti prezentacijos slaidą su nuotrauka, uždėti norimą tekstą ir tada peržiūrėti. Tada padaryti ekrano nuotrauką (PrintScreen) ir paveiksliuką sumažinti. Štai jums ir nedidelis, internetinės kokybės paveiksliukas - puiki iliustracija straipsniui.

Rodyk draugams

Labai įdomus pasirodė JAV interneto vartotojų tyrimas, kurį atliko tokia Lietuvoje niekam nežinoma kompanija comScore, kuriame spekuliuojama 12-17 metų interneto vartotojų duomenimis. Pasirodo, tradicinis internetinis el. paštas pamažu praranda savo populiarumą.

Pasakysite, “Na ir kas? Paaugliai gali ir nesinaudoti, bet mes juk naudojamės…” Iš tikrųjų, šie el. pašto naudojimo mastai dar nieko nereiškia, nes tirta JAV auditorija, kurioje yra keletas populiarių kitų bendravimo būdų. Tai, kas rašoma el. paštu galima taip pat siųsti ir kitais kanalais:

  • SMS žinutėmis
  • Mobiliuoju paštu
  • Twitter aplikacijomis telefone
  • Facebook aplikacijomis telefone
  • Skype aplikacijomis telefone

Facebookas prieš kurį laiką atskleidė savo planus vietoj paprasto Yahoo, Hotmail ar Gmail tipo el. pašto tarnybos sukurti kažką panašaus į Google Wave konkurentą, kur žinučių srautas tvarkomas kiek kitaip nei “tradicinis” el. paštas. Šiuo metu kai kas tokį “paštą” jau turi. Visai ne nuostabu, kad toks sprendimas atims dalį vartotojų iš Gmailo ar Yahoo.

Twitteris tapo nr. 2 pasaulio socialiniu tinklu taip pat dėl jaunimo pomėgio rašinėtis tekstinėmis žinutėmis. Dabartiniai paaugliai kalba ne ilgesniai kaip 140 simbolių sakiniais, tad vėl darosi aiškiau, kodėl e-mailas nunykti gali per artimiausius 10 metų.

Seniai, kurie naudoja tik el. paštą per 10-20 metų numirs. Jaunimėlis, kuriam dabar yra 12-17 metų po dešimtmečio bus 22-27 ką tik mokslus baigę ir savo verslus steigiantys jauni profesionalai, kurie bus užaugę be el. pašto. Akivaizdu, kad jie pirmenybę teiks kokiai greitai žinučių tarnybai, o ne tradiciniam POP ar IMAP paštui ar net internetinėms Yahoo, Gmail ar Hotmail tarnyboms.

Nereiktų būti labai kategoriškam ir sakyti, kad emailas išnyks. Ne, jis tik smarkiai keisis pagal rinkos poreikius, kuriuos diktuos dabartiniai paaugliai.

Kalba eina apie Ameriką, o kažin kaip Lietuvoje? Lietuva turi tendenciją truputį vėluoti, nors ir mobiliųjų telefonų skverbtis yra didžiausia pasaulyje. Pasižiūrėkite, kokias paslaugas daugiausiai reklamuoja operatoriai - 100 nemokamų žinučių + 100 nemokamų Megabaitų. Paslaugos verslui - nemokamas el. paštas telefone. Netruksime pereiti prie 500 nemokamų žinučių ir 10 GB, nes po poros metų beveik visi naudosimės išmaniaisiais telefonais. Šios paslaugos yra skirtos ne kam kitam, o skatinti naudojimąsi socialiniais tinklais ir mobiliuoju el. paštu. Taigi po metų ar dviejų ir Lietuvos rinkos tyrimų bendrovės pradės platinti pranešimus, kad Lietuvos paaugliai vis mažiau ir mažiau naudojasi tradiciniu tampančiu el. paštu.

Kas nesugebės prisitaikyti, tas taps dinozauru, o dinozaurai turi tokią bjaurią savybę - išnykti…

Rodyk draugams

Kaip diena, taip naujiena… Pasirodo Google aktyviai ruošiasi įsiveržti į nuolaidų karštinės rinką su nauju produktu, kol kas negalutiniu pavadinimu Google Offers. Tai greičiausiai bus laisvai prieinama platforma, kur bet kuri įmonė galės paskelbti savo nuolaidų kuponus, juos pardavinėti, valdyti ir reklamuoti.

Technologijų tinklaraštis Mashable.com net gavo pirminį šio naujo Google Offers produkto pristatymą PDF formatu ir Google patvirtinimą, kad jie kažką panašaus kuria iš tikrųjų…

Neseniai Google bandė nusipirkti už 6 milijardus JAV dolerių pasaulinę lyderę GroupOn.com, bet ši atsisakė. Tai tikriausiai supykdė Google, kuri nenorėjo praleisti tokios progos ir įžengti į šią nuolaidų karštinės rinką. Dabartinis naujas direktorius ir kompanijos steigėjas Larry Pageas turbūt irgi tam turėjo įtakos. Dabar metamos jėgos naujos paslaugos kūrimui ir bandymui, tad greitai turėtume išvysti Google Offers Beta versiją (negalutinis pavadinimas, tad gali pasivadinti ir kitaip).

Jei GroupOnas veikia 23-se šalyse ir apie 100 miestų, Google per trumpą laiką gali padaryti tai daug daugiau vietų.

Lietuvoje vis dar atsiranda naujų grupinių apsipirkimų puslapių. Vienas iš naujausių - UrbanDay.lt padarytas pagal originalaus vokiško portalo pavyzdį - įmonių katalogas plius galimybė įmonėms pačioms skelbti savo akcijas nesileidžiant į maksimiškas derybas dėl nuolaidų su kitais kolektyvinių nuolaidų portalais Lietuvoje. Taigi, UrbanDay greitai sulauks labai galingo konkurento - Google.

Jei jau Google eina į tokią rinką, tai gal pirmasis Lietuvos puslapis Delfi.lt irgi sumąstys?

P.S. Vyksta blogerių konkursas apie akcijų ir nuolaidų karštinė Lietuvoje? Jei įdomios tokios temos sudalyvauk :)

Rodyk draugams


© 2018 Apie bele ką (kaip įprasta Lietuvoje) | Dizainas Windows Vista Administration | Susikurk savo blogą BLOGas.lt