Šiuolaikinį vartotoją nustebinti nėra lengva. Gal… seksu? Juokaujate? Seksas praeina pro akis lygiai taip pat, kaip vaikams pro ausis praeina mamos prašymas plautis rankas prieš valgį… Interneto reklamoje reikia ieškoti naujų būdų patraukti dėmesį, ir, atrodo, toks būdas jau yra ir Lietuvoje. Tai virtualus turas - interaktyvus įskiepis į puslapį, kuriame galima vaikščioti virtualiai ir apsižiūrėti patalpas ar tam tikras vietas bet kokiu kampu. Norite pasižiūrėti, kokios spalvos lubos, koks šviestuvas kabo? Prašom. Net grindis galite pamatyti, jau nekalbant apie vaizdą iš patalpų vidurio.

Virtualus turas stebina puslapių lankytojus keliais aspektais:

1.       Informacijos kuklumu. Reklamoje įprasta, kad informacijos turi būti daug, ji turi kviesti, siūlyti, kartais net grasinti. Virtualiame ture viso to nėra, nes pats faktas, kad jūs lankotės tokios įmonės patalpose jau reklamuoja tam tikrą prekės ženklą.

2.       Skirtingų reklamos priemonių suderinimu. Virtualiame ture gali būti ir tekstas, ir nuotraukų galerija, ir YouTube video klipas, ir nuorodos į socialinius tinklus ar pagrindinį puslapį, ir net diktoriaus balsas, pasakojantis, ką įmonė gali pasiūlyti. „Viskas viename” - taip mėgstama frazė buitinės chemijos priemonių reklamose…

3.       Galimybėmis virtualius turus įdiegti keliuose skirtinguose puslapiuose. Norite parodyti kažkieno virtualų turą draugams? Įsidėkite jį į savo tinklaraštį nukopijavę nedidelė iframe kodą ir viskas. Taip reklama gali plisti neprognozuojamai, tad virtualus turas gali būti ir virusinis.

Kokia nauda įmonėms, kurių puslapiuose atsiranda tokie virtualūs turai? Iš statistikos pusės, puslapio lankytojas užsibūna pačiame tinklalapyje labai ilgai. Tai reiškia, kad aplink turą esančios erdvės privalo patraukti dėmesį ir paskatinti lankytoją tapti klientu.

Taip pat didelė nauda tiems, kurie turi ką parodyti. Paprasta situacija - restoranas užmiestyje, kuris atrodo įspūdingai, bet yra toli nuo miesto, tad lankytojų jame nedaug. Su virtualiu turu, tinklalapio lankytojai galėtų susidaryti kur kas aiškesnį vaizdą apie restorano interjerą, o tai paskatintų juos apsilankyti kur kas labiau, nei tuščios frazės „ramioje ir jaukioje aplinkoje…”. Ramumą ir jaukumą nuotraukos perteikia sunkiai, tačiau virtualus turas tą tikrai gali.

Virtualūs turai atsirado gana neseniai, todėl jų dar nedaug kas turi. Tai puikus būdas pasipuikuoti ir prieš klientus, ypač, kai jų kaina vos 900 litų (3Dturas.lt duomenimis). Ar jie tinkami kiekvienai įmonei? Tikrai ne, tačiau kai kurioms tai vienas iš efektyviausių būdų reklamuotis.

Patiko (0)

Rodyk draugams