Maisto papildų pardavėjai pastebi, jog pavasaris yra toks metų laikas, kai žmonės susirūpina savo sveikata ir dažniau į savo pirkinių krepšelį įsideda maisto papildų bei vitaminų. Vienas populiariausių - vitaminas E. Tai vitaminas, dažnai vadinamas grožio vitaminu, nes jis ypač naudingas plaukams, nagams bei odai.

Kokia yra vitamino E nauda?

Visais metų laikais vertinamas vitaminas A nauda pirmiausia įvertinama pavasarį. Nes svarbiausia šio vitamino savybė yra tai, jog vitaminas E yra antioksidantas. Tai reiškia, kad šis vitaminas padeda apsaugoti ląsteles nuo pažeidimų, nuo aplinkos poveikių. Antioksidantinėmis savybėmis pasižymintys vitaminai yra geriausia apsauga plaukams, odai ir nagams. Todėl šis vitaminas E Eurovaistinė ar bet kurioje kitoje prekybos vietoje dažnai ir vitaminas grožio vitaminu. Be to, vitaminas E pastojimui taip pat dažnai rekomenduojamas, kai šeimoje planuojamas pagausėjimas. Vitaminas E taip pat padeda siekiant išgydyti randus, strijas, norint normalizuoti odą, apsaugoti ją nuo bakterijų, suaktyvinti vitamino C pasisavinimą organizme.

Kur ieškoti?

Jeigu jaučiate, kad Jūsų organizmui trūksta vitamino E. geriausiai jo ieškoti kvalifikuotose pardavimo vietose. Pavyzdžiui, vitaminas E Camelia vaistinėje visuomet bus patikimas ir efektyvus. Geriausi nesirinkti tokių prekių nepatikimose internete parduotuvėse, kuriose sunku įvertinti, iš kur vežami produktai ir ar jie yra sertifikuoti bei atitinka saugumo reikalavimus. Be to, vitaminas E kapsules ar kitomis formomis parduodamas vaistinėse dažnai yra siūlomos su patraukliomis akcijomis, todėl padeda sutaupyti pinigų. Jeigu svarstote, kokį preparatą rinktis, pabandykite pasidomėti, kokie yra oledixin vitaminaia+e atsiliepimai internete, o tada pasikonsultavę su vaistininku, išsirinksite geriausiai Jums tinkantį variantą.

Kokie yra vitamino E šaltiniai?

Vitaminai - labai svarbi mūsų mitybos dalis, kurios nevalia praleisti. Būtent tam, kad organizmas būtų pripildytas visų reikalingų vitaminų kiekiu, dietologai ir mitybos ekspertai nuolat kartoja, jog turime mėgautis visaverte mityba, nepraleisti vaisių ir daržovių. Net jeigu jaučiate, kad organizmą vargina sunkumai, sudėtinga susikaupti arba esate nuolat pavargę, dar nereiškia, kad reikėtų pulti ieškoti maisto papildų. Galbūt Jums reikalingas vitaminas E, vitaminas K ar net vitaminas D gali būti aptinkamas maiste, kurį tiesiog reikėtų įtraukti į savo mitybos racioną. Vitaminas E gausiai aptinkamas tokiuose maisto produktuose kaip lapinės daržovės, riešutai, sėklos, augaliniai aliejai.

Patiko (0)

Rodyk draugams