Nusipirkus kokybišką Xiaomi M365 paspirtuką, dalimis rūpintis kurį laiką tikrai nereikės. Bet tik kurį laiką. Viskas priklauso nuo jūsų važinėjimo įpročių. Būkime atviri - kai kurie dviratininkai vairuoja chuliganiškai - šokinėja per bortelius, ant paspirtukų važinėja dviese, atlikinėja ir šonaslydžio (driftingo) triukus. Kad ir koks kokybiškas ir tvirtas paspirtukas būtų, bet tokio vairavimo ilgai jis nepakelia ir… Štai tada galite pradėti galvoti apie dalis.

Xiaomi paspirtukų dalys yra nepigios, nors tai ir ne automobilių dalys.

Dažniausiai perkamos pratrintos padangos ir pradurtos kameros. Kartais jos yra ne pradurtos, o susprogdintos. Taip nutinka, kai kamera yra pripučiama per daug, o svoris būna gana didelis arba šokama iš nedidelio aukščio ir sekundei svorio centras tenka vienam ratui. Pratrinta padanga yra nuo nuolatinio „driftinimo” ant nelygaus paviršiaus, pavyzdžiui, trinkelių ar šaligatvio plytelių. Retai, bet pasitaiko, kai padanga yra suplėšoma už kažko užkliuvus, pavyzdžiui, važiuojant per stiklo šukes.

Kitos paklausios Xiaomi paspirtukų dalys yra stabdžių diskai ir konstrukcijos. Stabdžius Xiaomi paspirtukai turi dvejus - mechaninius ir diskinius. Mechaninis stabdis yra galinis purvasaugis, kurį spaudžiant prie rato koja, greitis lėtėja. Per smarkiai spaudžiant purvasaugis susilanksto ir stabdo nelabai kokybiškai, tad jį reikia keisti. Diskiniai stabdžiai veikia kaip ir automobilyje - nuspaudžiate stabdžių rankenėlę ant vairo ir ji prispaudžia specialią kaladėlę prie stabdžių disko. Dėl trinties ratas lėtėja ir sustoja. Stabdžių diskas yra metalinis, todėl jis įkaista. Jei stabdote daug ir agresyviai, diskas nespėja ataušti ir gali deformuotis. Tada smarkiau pastabdžius gali lūžti kaladėlės arba pats diskas. Arba kita stabdžių konstrukcijos detalė.

Vairo sulenkimas - dar viena nedidelė problema. Xiaomi M365 elektriniai paspirtukai yra gana kompaktiški, nes juos galima sulankstyti. Nulenkiamas vairas su visu vamzdžiu prie pat kojos padėjimo plokštumos. Deja, nuo dažno lankstymo vairo nulenkimo varžtas gali susidėvėti, pasimesti jo veržlės, nusitrinti sriegiai. Tokiu būdu užsakomas atskiras varžtas, kuriuo ir pritvirtinamas vairas.

Ant vairo yra dedami įvairūs laikikliai telefonui. Taip pat yra žibintas. Visi šie aksesuarai irgi yra keičiami. Beje, ar esate matę naujovę - bekamerinę paspirtuko padangą? Ji tikrai praverčia tiems, kas nuolatos ją praduria…

Patiko (0)

Rodyk draugams