Skrajutės yra vienas iš dažniausiai pasirenkamų savireklamos būdų dėl savo efektyvumo, greito pagaminimo bei mažos kainos. Skrajučių gamyba užtrunka kelias dienas, o mažesnis jų kiekis gali būti pagamintas ir per dieną. Kokybiškas ir greitas galutinės produkcijos pagaminimas už mažą kainą lemia skrajučių populiarumą tarp įvairių įmonių.

Pagrindinis skrajučių gamybos ir platinimo tikslas - pasiekti ir sudominti tikslinį vartotoją, taip didinant paslaugos ar prekės pardavimą, prekinio ženklo žinomumą. Kuo daugiau pirkėjų tiesiogiai susidurs su skrajutėse pateikta informacija, tuo didesnių pardavimų galima tikėtis. Tiesioginis kontaktas su klientu - vienas geriausiai vertinamų marketingo principų. Būtent toks tiesioginis kontaktas įvyksta skrajutes dalinant tiesiog gatvėje, netoli veiklą vykdančios įmonės ar paliekant jas viešosiose vietose, kur buriasi žmonės, galintys susidomėti skrajutėje pateikta medžiaga.

Tam, kad atkreiptų dėmesį, skrajutės paprastai būna spalvingos, jog potencialus vartotojas iškart susidomėtų. Jos gali būti vienpusės arba dvipusės, priklausomai nuo jų paskirties ar individualių užsakovo poreikių. Jei informacija trumpa, pavyzdžiui, pasikeitęs įmonės adresas ar paskelbta nauja akcija, pakanka ir vienpusės skrajutės. Jei informacijos norima sutalpinti daugiau, galima gaminti dvipuses skrajutes, vienoje pusėje aprašant prekę ar paslaugą, kitoje - kontaktinius duomenis arba skrajutės vertimą kita kalba.

Skrajučių gamyba prasideda nuo norimo jos dizaino: pasirenkamas popierius (blizgus ar matinis), jo dydis, skrajutės fonas, tekstas bei aptariamos kitos smulkmenos. Šį darbą atlieka maketuotojas arba, maketas jau iškart gali būti pristatytas į spaustuvę. Skrajučių gamyba dažniausiai priklauso nuo pageidaujamo tiražo. Jei skrajučių reikia daug, jos spausdinamos ofsetine spaudos technologija, jei tik kelių šimtų - skaitmenine technologija. Abu būdai pasižymi aukšta kokybe, didele neblunkančių spalvų gama, greitu atlikimu bei maža kaina.

Norint, kad skrajutės būtų tikrai efektyvios, nereikėtų rašyti ilgo, varginančio teksto. Turinys turėtų būti tiesiogiai susietas su skrajutės užsakymo priežastimi. Kai kuriais atvejais galimas ir lengvas humoras, priklauso, kokiai auditorijai skrajutės skirtos. Žinoma, jog spalvingi daiktai labiau traukia dėmesį, todėl nereikėtų bijoti spalvų, kurios pritrauks dar daugiau potencialių klientų.

Patiko (0)

Rodyk draugams