Ieškant vežėjo savo kroviniams, pirmiausia, reikėtų tinkamai įvertinti rinkoje esančius pasiūlymus. Krovinių vežėjų tiek Lietuvoje, tiek aplinkinėse šalyse netrūksta, todėl rinktis nereikėtų skubėti. Pirmiausia, verta pagalvoti apie tai, koks krovinių pervežimo būdas Jūsų kroviniams yra geriausias ir patikimiausias variantas, o tik tuomet rinktis paslaugų tiekėją. Pavyzdžiui, Lietuvoje vis dažniau kalbama apie tai, kiek privalumų turi krovinių pervežimas geležinkeliais. Kokie yra tokio krovinių gabenimo privalumai?

Ilgametė patirtis

Logistikos rinka skaičiuoja daugybę metų istorijos, todėl ne retai čia veikiančios įmonės ir savo veiklą vykdo jau dešimtmetį, kai kurios - net ne vieną. Todėl ateinant į rinką ir ieškant, kas galėtų patikimai pasirūpinti krovinių pervežimu, daugelis senų logistikos vilkų pirmiausia galvoja apie tai, kad geriausias sprendimas - krovinių pervežimas geležinkeliu. Tai yra todėl, kad ši tradicija krovinių gabenimo srityje yra ilgametė, todėl gerai išvystyta. Čia dirbantys specialistai yra kvalifikuoti ir puikiai išmanantys savo darbą. Visame pasaulyje geležinkelių srityje reikalingi aukščiausios kvalifikacijos specialistai, kurie užtikrina paslaugų kokybę ir aukščiausius standartus. Tai padeda klientams apsispręsti, kai ieškoma geriausio pasirinkimo kroviniui.

Platus tinklas

Stipriausioji geležinkelių pusė - platus geležinkelių tinklas, kuris leidžia klientams pasiūlyti itin platų krovinių pristatymo žemėlapį. Tai vienas svarbiausių kriterijų, kai renkamasi, koks vežėjas galėtų pristatyti įvairių išmatavimų krovinius. Geležinkeliais greitai nugabenami ne tik standartiniai tačiau ir itin sunkūs bei pavojingi kroviniai, kurie negali būti gabenami kitais būdais.

Taip pat krovinių pervežimas geležinkeliais yra gerai vertinamas, kai reikalinga krovinius pervežti sausumoje ir nereikia įveikti jūrų bei vandenynų. Tuomet tai vienas patikimiausių ir pigiausių krovinių pervežimo pasirinkimų. Tačiau reikia žinoti, jog tai nėra toks greitas pervežimas, kurį gali pasiūlyti oru krovinius gabenančios kompanijos.

Kombinuotas pervežimas

Nors yra manančių, kad krovinių pervežimas geležinkeliu įmanomas tik sausumoje, šiandien tai jau nėra visiška tiesa. Žinoma, jog tai patogiausias sprendimas, kai reikia krovinius pervežti nuo vieno taško iki kito, neveikiant labai tolimų sprendimų. Tačiau jeigu reikalinga, šiandien krovinių vežėjai gali jau siūlo ir kombinuotus pervežimus, kuriuose svarbiausias vaidmuo tenka geležinkeliams. Toks užsakymas gali būti vežamas gelžinkeliais ir pagal poreikį kombinuojamas derinant kitus gabenimo būdus. Pavyzdžiui, pervežimą oru arba vandeniu.

Rodyk draugams

Logistikos pasaulyje visos kroviniai pagal tam tikrus požymius priskiriami vienai ar kitai kategorijai kurių yra kelios dešimtys. Kai reikia gabenti tokius krovinius dėl kurių saugumo iškyla klausimai geriausia kreiptis į tokia gabenimo įmonę kuri specializuojasi šioje srityje. Tai sertifikuotos pervežimo įmonės kurios laikosi Europos sutarties dėl pavojingų krovinių vežimų keliais (ADR). Pavojingų krovinių pervežimas apima įvairius aspektus - kaip produktai turi būti supakuoti, kaip išdėstyti transporto priemonėse, kaip juos reikia papildomai sutvirtinti, griežtas ir šių produktų žymėjimas. Šiuos pervežimus atlieka sertifikuoti vairuotojai kurie kas 5 metus turi atnaujinti savo sertifikatą praėję kursus. Pavojingus krovinius gabenančiai įmonei neužtenka vien tik tinkamai paruošto vilkiko ir akredituoto vairuotojo, pravaloma turėti ir vadybininką kuris gerai išmano šalyje ir užsienyje galiojančius įstatymus ir tarptautinius susitarimus dėl šių produktų gabenimo ir gali kompetentingai paruošti dokumentus. Taigi, ne visos pervežimo įmonės užsiima pavojingų krovinių gabenimu.

Norint gabenti pavojingus krovinius įmonė turi paruošti savo vilkikus arba vagonus taip kad atitiktų reikalavimus. Tai specialus ženklinimas, darbo saugos priemonės (liemenė, pirštinė, šalmas, akiniai, respiratorius) vairuotojui ir aptarnaujančiam personalui ir didesnis kiekis gaisro gesinimo priemonių. Pagal tai koks yra produktas įmonė nustato į kokią kategoriją jis patenka ir nuo to priklauso kaip reikės gabenti ir kiek tai kainuos. Degančios, lakios, sprogstamos, nuodingos, radioaktyvios ir kitos pavojingų krovinių grupės. Kartais naujos įmonės gali ir nežinoti kad jų produkcija iš tikrųjų yra pavojinga kai reikia gabenti, taip yra pvz. nagų lakas, įvairus purškikliai suslėgto oro balionėliuose ir daug kitų iš pirmo žvilgsnio nekaltų prekių.

Jei norite gabenti krovinius kurie priskiriami pavojingiems į užsienį, turite išsiaiškinti kokie transportavimo ir saugojimo apribojimai galioja šiems produktams. Saugų tarptautinį pavojingų krovinių gabenimą reglamentuoja ir kontroliuoja bendros šiam tikslui sukurtos Europos šalių organizacijos ir nuolat keičiantis ir atsirandant naujiems reikalavimams pirmą kartą susidūrusioms su tuo dažniausiai per sunku išsiaiškinti visus niuansus todėl reikia ieškoti profesionalios pagalbos kurią galite rasti čia:

Šaltinis: https://ingstad.lt/logistikos-paslaugos/kroviniu-pervezimas-keliais-ftl-ltl/

Rodyk draugams

Planuojant kelionę su didesne kompanija visuomet iškyla dilema - ką daryti jog kelionės metu jaustumėte patogiai, kaip sutaupyti laiko ir pinigų? Pabandysime sudėlioti pliusus ir minusus, kurie padės apsispręsti ar vykti viena didesne transporto priemone, t.y. mikroautobusu, pasinaudojus mikroautobusų nuoma, ar visgi rinktis dvi savas lengvasias transporto priemones.

Kiek bus vairuotojų?

Vykstant į ilgesnę kelionę, kuomet per dieną nuvažiuojama keli šimtai kilometrų, svarbu įvertinti ar turite pakankamai vairuotojų rotacijai. Sakykime vykstate dviem automobiliais, tačiau vairuojančių yra tik trys arba tik du. Vairuotojams kelionė tampa darbu, ypač bandant neatsilikti nuo suplanuoto maršruto, nes kas kelias valandas reikia sustoti pailsėti. Nesustojus yra tikimybė pavargti, pradėti snausti už vairo ir sukelti pavojų visiems kelionės draugams.

Turint mažiau vairuojančių žmonių kompanijoje, verčiau rinktis vieną transporto priemonę ir važiuojant dažniau keisti vairuojančius, taip suteikiant galimybę ir vairuotojams pailsėti, pasimėgauti kelione.

Vairuoti mikroautobusą užtenka B kategorijos vairavimo teisių, o 8-9 vietų mikroautobusas nėra ypatingai didelių gabarijų, kurie sukeltų diskomfortą vairuojant mieste.

Kiek bus bagažo?

Bagažinės tūris yra vienas svarbesnių kriterijų ruošiantis kelionei. Ypač jei tarp į kelionę pasiimamų daiktų yra nestandartinių, didelių gabaritų daiktų - sporto inventorius, dviračiai, įvairi technika ir pan. Didžiausios lengvųjų automobilių bagažinės paprastai siekia 600 litrų, tačiau paprastesnių automobilių, mažesnių automobilių gali būti ir 200-400 litrų. Tuo tarpu net du lengvieji automobiliai negali lygintis su vieno mikroautobuso bagažinės talpa - net 1800 litrų. Mikroautobuso nuoma išsprendžia netelpančių daiktų problemą.

Ar automobiliai techniškai tvarkingas?

Ruošiantis į ilgesnę kelionę reikia  įsitikinti ar automobilis yra techniškai tvarkingas, praeiti techninę apžiūrą pakeisti reikiamas detales. Nes sugesti svetimoje šalyje būtų tikra prabanga. Tačiau ir pasiruošimas kelionėj kainuoja papildomai, nes tuomet dar tinkamas detales keičiate naujomis tik „dėl visa ko”. Tuo tarpu pasinaudojus mikroautobusų nuoma ganate techniškai tvarkingą automobilį su kasko draudimu - nereikia niekuo rūpintis, tik sėsti ir važiuoti!

Daugiau informacijos apie mikroautobusų nuomą tinklalapyje https://smartrent.lt

Rodyk draugams

Kuomet transporto priemonė sugenda viduryje kelionės ir niekaip nebesutinka tęsti jos - dažniausiai lieka nieko kito, kaip tik kreiptis į specialistus, kurie ištiesia Jums pagalbos ranką ir padeda susitvarkyti su problemomis. Tralas Klaipėda yra ne vienas. Natūralu, kad pradėjus ieškoti pagalbos rasite labai plačią pasiūlą. Svarbiausia susipažinti su skirtingais įmonės pasiūlymais ir pasirinkti tą, kuris Jums labiausiai tinka.

O kad pasirinktas tralas Klaipėda Jums tikrai tiktų bei patiktų - nurodysime kelis svarbius kriterijus, kurie dažniausiai sukonkretina paieškas ir tuo pačiu jas pagreitina.

Pirmiausia skiriasi paslaugų kainoraščiai ir būtent šis niuansas yra vienas svarbiausių ieškant šio tipo paslaugas teikiančių asmenų. Dažniausiai kainoraščiai pateikiame internete, tad palyginti skirtingas alternatyvas yra labai paprasta. Lygiai taip pat nepamirškite, kad vieni dažniausiai savo kainoraščiai apibūdina visas paslaugas nuo a iki ž, kad Jums dėl nieko nereikt rūpintis, tuo tarpu kiti dažniausiai greta nurytos kainos tako labai daug papildomų mokesčių, kurie galiausiai kainoraščius padaro kur kas didesniais.

Taip pat verta skaityti kitų žmonių paliktus komentarus, kurie gali padėti susidaryti nuomoję apie tai, kokių paslaugų galima tikėtis. Vienu atveju vienos įmonės gali būti giriamos ir pristatomos kaip pats geriausias pasirinkimas tokiu atveju, kai ieškote puikaus kainos bei kokybė santykio. Tuo tarpu kitos labai dažnai pristatomos kaip neteikiamos tokių paslaugų, kokios buvo akcentuojamos. Skaitykite įvairiuose forumuose, susidarykite nuomonę, galiausiai, tinkamai apsispręskite, kuris įmonės paslaugos Jums labiausiai tinka.

Taip pat tralas Klaipėda gali būt labai įvairus. Nuo tokio, kuri dažniausiai naudojamas lengvosioms transporto priemonės pervežti iki tokio, kuris labai puikiai tarnauja ir tokiu atveju, kai reikalingas labai masyvių transporto priemonių pervežimas, pavyzdžiui, sunkvežimių bei žemės ūkio technikos. Ne visos įmonės gali ir turi galimybę vežti labai sunkią techniką. Tokiu atveju reikia ieškoti ir dažnai susisiekti asmeniškai, kad jaustumėtės ramus adęs tinkamiausią variantą.

Tralas padės tada, kai Jums labiausiai to reikia. Tik verta visada telefono numerį turėti po ranka, kad kai reikia pagalbos - pavyktų ja gauti greitai.

Rodyk draugams

Gyventi be rūpesčių nori visi žmonės, bet ne paslaptis, kad tie rūpesčiai ypač dažnai kyla dėl pinigų trūkumo. Kiekvienas žmogus, nepaisant to kokia yra jo profesija, turi žinoti, kad investicijos turi būti daromos reguliariai. Tik tai užtikrins gerą gyvenimą ir padės išvengti nemalonumų su pinigų stygiumi. Be abejo, investuoti aklai ir bet kur - prasta ir kvailoka minti. Štai kodėl visiems žmonės patariama bent jau minimaliai pasidomėti asmeninių finansų valdymo subtilybėmis.

Investuoti pinigus galima daug kur, bet svarbiausia - ne visos investicijos būna pelningos. Kai kurios būna labai nesėkmingos. Turėkite galvoje, kad investuodami aklai, smarkiai rizikuojat pinigus prarasti. Tad, kur ir kaip investuoti, kad ta rizika būtų kuo mažesnė?

Išbandyti papildomą veiklą - itin geras sprendimas.

Kalbant apie asmeninius finansus, dažnais atvejais žmonės renkasi papildomą darbą arba veiklą, iš kurių galėtų prisidurti papildomą pinigų sumą prie atlyginimo. Tai dažniausiai yra lengviausias būdas gauti daugiau pajamų. Tačiau, pasirinkus kažkokią veiklą, į kurią investuojami nuosavi pinigai, galimybės dar labiau prasiplečia. Tiesa, tuo pačiu didėja ir rizika. Aiškiau kalbant, norint kažko išmokti, patartina išbandyti kažkokią papildomą veiklą, į kurią reikėtų investuoti kuo mažiau pinigų. Tokiu atveju, gausite nemažai žinių, kurias paskui galėsite prisitaikyti praktikoje.

Kaip pavyzdį, patariama išbandyti elektroninę prekybą. Ne, neskubėkite kišti pinigų į prekių įsigijimą ar el. parduotuvės kūrimą. Pirmiausia siūloma pasižiūrėti kaip viskas vyksta. Skirkite bent jau kelias dešimtis eurų kažkokių prekių įsigijimui (kuo pigiau), o tada jas patys bandykite parduoti internetu. Jeigu pavyks parduoti gaunant kažkokį pelną, matysite, kad įdėjus daugiau pastangų ir lėšų, galima pasiekti geresnius rezultatus. Tuo labiau, jau galėsite daryti išvadas apie paklausias ir nepaklausias prekes. Minimali veikla ir minimalios investicijos į kažkokią veiklą yra geriausia pamoka, nei renkantis seminarus ar kursus, kainuojančius po kelis tūkstančius eurų.

Tie, kurie domisi investavimu, o ne verslu, turi žinoti skirtumus

Investavimas ir verslo kūrimas yra skirtingi dalykai. Esminis skirtumas yra tas, kad investavimu užsiimantys žmonės investuoja tik savo pinigus ir kažkiek laiko. Jie neprisideda darbu. Verslas yra susijęs būtent su pinigais ir darbo jėgos naudojimu t.y. investuojami pinigai, laikas ir fizinės pastangos.

Jeigu jus domina tik investavimas, atminkite, kad investuojant grąža yra mažesnė. Jeigu kuriate verslą, tuomet grąža gali būti žymiai didesnė. Aišku, gali viskas baigtis ir dar blogiau - be pelno ir su nemažais nuostoliais.

Taip pat atminkite, kad kuo didesnė grąža, tuo didesnė rizika prisiimama. Tai yra pagrindinė taisyklė, kurią turi žinoti kiekvienas būsimas investuotojas. Jeigu kažkas jums siūlo kažkur investuoti ir už tai siūlo labai didelę metinę grąžą, būtinai klauskite kokia yra rizika. Ji turi būti labai didelė.

Kur investuoti paprastam žmogui?

Jeigu esate fizinis asmuo, kuris per mėnesį gali investuoti iki 100 eurų, tuomet jūsų galimybės nėra tokios didelės. Investuoti pinigus galima į akcijas, obligacijas. Taip pat yra investiciniai fondai, pensijų fondai. Kiti žmonės renkasi investavimą į fizinius daiktus - numizmatika bei antikvarą. Atminkite, kad investuojant nevalia kliautis tik baziniais patarimais - reikia patiems detaliau apžvelgti sritis, į kurias bus dedami asmeniniai pinigai.

Kaip bebūtų, asmeniniai finansai turi būti valdomi atsakingai. Bene svarbiausia taisyklė - jokiais būdais neinvestuokite tų pinigų, kurių negalite sau leisti netekti. Jeigu investuojate paskutinius mėnesio pinigus, tuomet elgiatės tikrai neracionaliai.

Rodyk draugams

Tas reikalas su virtualumu dažnai apipintas įvairiomis spekuliacijomis ir nepatikima informacija. Dėl to žmonės realiai sunkiai supranta, ką reiškia frazė „virtualus serveris” ir kada ji naudojama. Pabandysime paaiškinti kartą ir visiems laikams, kas tai yra, ir su kuo tai valgoma. Greičiau nevalgoma… ;)

Serveris prieš virtualų serverį

Pirmiausia reikia atskirti dvi sąvokas. Tai „serveris” ir „virtualus serveris” (virtual server).

Serveris arba fizinis serveris yra specialus kompiuteris, kuriame laikomos interneto svetainės, el. paštas buhalterinės programos, įvairūs duomenys. Jis stovi duomenų centre arba tos pačios įmonės serverinėje. Paprastai duomenų centre, nes serverinė - labai brangus malonumas, kurį Lietuvoje gali sau leisti gal koks 10-20 įmonių, neužsiimančių hostingo paslaugomis. Tai bankai ir stambios IT kompanijos, dirbančios su itin slaptais duomenimis.

Duomenų centre stovi spintos, kuriose sudėta po keletą tokių serverių. Jis kainuoja dešimtis tūkstančių eurų. Tokio fizinio serverio nuoma kainuoja šimtus eurų per mėnesį. Jei jums reikia paprastos el. parduotuvės, tokia paslauga jums tiesiog neefektyvi ir per brangi.

Virtualus serveris yra to fizinio serverio dalis, turinti nuotolinį priėjimą. Kad būtų paprasčiau įsivaizduoti, paaiškinsime pinigų alegorija. Ant stalo pasidėkite 20 eurų banknotą. Tai jūsų serveris. Jums reikia nusipirkti kažką už vieną eurą. Galite pardavėjui duoti visą banknotą, jis jums duos daug prekių, bet jums realiai reikia tik už 1 eurą. Dabar pakeiskite 20 eurų skirtingais banknotais ir monetomis po 5, 2 ir 1 eurą. Visi jie verti tiek pat, bet galite paimti ir naudotis mažesniais resursais.

Virtualus serveris yra viena to fizinio serverio dalis. Visi resursai padalinti proporcingai, todėl jis vis dal išlaiko „serverio” pavadinimą, nors dažnai naudojamas terminas „virtuali mašina”. Pastarasis yra teisingesnis.

Fizinis serveris padalinamas į dalis. Viena dalis vadinama virtuali mašina.

Klientas užsako tam tikrą virtualų serverį, kuris yra sudarytas iš vienos ar kelių tokių virtualių mašinų. Tas paketas vadinamas Virtualus privatus serveris arba VPS.

Kiekvienas virtualus serveris turi savo resursus - disko atmintį, pralaidumą (kiek duomenų galima nusiųsti/atsisiųsti per dieną), RAM ir CPU tam atvejui, kad vienu metu paleistos kelios programos veiktų sklandžiai.

Debesies hostingas ir VPS

Kalbant apie virtualius serverius dažnai kalba pakrypsta apie debesį. Kas tai? Debesies hostingas yra tie patys virtualūs serveriai, tik jie yra ne viename fiziniame serveryje, o skirtinguose fiziniuose serveriuose, skirtinguose duomenų centruose ir net skirtingose šalyse. Taip užtikrinamas visiškas saugumas ir veikimo nepertraukiamumas. Be to taip paprasčiau paskirstyti tam tikrus resursus pagal šalis. Pavyzdžiui, tarptautiniame projekte dalis resursų imama iš JAV esančio serverio, Vakarų Europoje - iš Vokietijoje esančio serverio, o Rytų Europoje - iš lietuviško duomenų centro ir ten esančio serverio. Viskas veikia sklandžiai ir efektyviai.

Štai kaip veikia virtualus serveris.

Rodyk draugams

Nekilnojamojo turto pirkimas reikalauja ypatingo dėmesio ir atsakomybės. Praktika rodo, kad namus perkame vos 1-2 kartus per gyvenimą, todėl rinkdamiesi gyvenamąją vietą, turime racionaliai įvertinti savo pasirinkimo privalumus ir trūkumus. Jei į nekilnojamąjį turtą žiūrite kaip į investiciją, t. y. jus domina butai nuomai, labai svarbu įsigyti namus, kurie ilgą laiką išlaikys savo vertę ir patiks gyventojams. Nauji butai Klaipėdoje yra viena sparčiausiai augančių nekilnojamojo turto galimybių Lietuvoje, traukianti vis didesnį vietinių gyventojų ir investuotojų iš visos Lietuvos dėmesį.

Kas lemia būsto Klaipėdoje populiarumą?

Gyvenimas Klaipėdoje siejamas su geromis karjeros perspektyvomis. Didelis miestas traukia aplinkinių gyvenviečių ir mažesnių miestelių dėmesį. Klaipėda sujungia išskirtinę galimybę lengvai pasiekti pajūrį ir mėgautis vasaros malonumais poilsiaujant pliaže, tuo pačiu - galimybę dirbti Lietuvos didmiestyje ir mėgautis visais miesto privalumais - patogia infrastruktūra, prekybos centrais, pramogomis. Mieste įkurta daug mokyklų ir vaikų darželių, todėl šis miestas yra puikus pasirinkimas jaunoms šeimoms. Investicijos į nekilnojamąjį turtą vilioja ir Lietuvos verslininkus, kadangi visais metų laikais Klaipėdoje išlieka aktuali nekilnojamojo turto nuoma.

Kodėl naujos statybos butai Klaipėdoje?

Nekilnojamojo turto pasiūla Klaipėdoje nėra maža, tačiau galimybė gyventi naujos statybos bute vilioja tiek naujakurius, tiek senuosius Klaipėdos gyventojus. Visų pirma, pirkėjams siūlomi funkcionaliai išplanuoti, šilti ir komfortiški būstai, leidžiantys mėgautis visais gero gyvenimo privalumais. Antra, naujieji projektai kuriami struktūriškai patogiose miesto erdvėse, kurios užtikrina lengvą susisiekimą su svarbiausiais miesto objektais tiek viešuoju, tiek privačiu transportu. Trečia, naujos statybos butai Klaipėdoje neatsiejami nuo jaukios gyvenamosios aplinkos. Čia galima pasislėpti nuo didmiesčio triukšmo ir mėgautis jaukiu laisvalaikiu bei ramiais pasivaikščiojimais su draugais ar šeimos nariais.

Siekiant prisitaikyti prie nuolatos augančių pirkėjų poreikių, naujos statybos daugiabučiai siūlo funkcionalius sprendimus ir išskirtinį dėmesį kiekvienai detalei. Butuose įdiegtos pažangios technologijos, užtikrinančios energetinį namų efektyvumą. Statybų metu naudojamos išskirtinai aukštos kokybės medžiagos, atitinkančios griežtus tarptautinius kokybės reikalavimus, garantuojančios maksimalų namų patvarumą ir ilgaamžiškumą. Modernūs sienų ir stogo apšiltinimo sprendimai bei individuali šildymo apskaitos sistema užtikrina maksimalų komfortą ir mažas šildymo kainas.

Rodyk draugams

Kurti internetines parduotuves nėra taip parasta. El. komercijos projektų kūrėjai iš SolidusKodas.lt pasidalino kai kuriais savo pastebėjimais, kodėl kartais sukurti internetinę parduotuvę užtrunka pakankamai ilgai.

Prekių sukėlimas

Paleisti el. parduotuvę be prekių yra labai prasta verslo pradžia. Jei prekės yra kelios ar jų yra iki 100, problemų beveik nekyla. Bet jei prekės skaičiuojamos šimtais ar tūkstančiais, prasideda rimtos bėdos. Prekes ir jų aprašymus dažniausiai kelia patys užsakovai laisvu nuo darbo metu. Tai yra tos 2-3 valandos, atimtos iš šeimos ir draugų.

Viskas būtų kur kas paprasčiau, jei prekių aprašymus būtų galima importuoti iš duomenų bazės į internetinę parduotuvę. Aišku, ne visada ir toks importavimas vyksta sklandžiai, tačiau tai jau programuotojo prerogatyva surasti sprendimą, kaip tai padaryti tinkamai.

Vogta ir kopijuota informacija

Projektų vadovas ir programuotojas jaučiasi tikrai nejaukiai, kai užsakovas tiesiog atsiunčia nuorodą į kitą el. parduotuvę ir pasako, kad tekstus reiktų imti iš jos. Tekstų vagystė visada atneša daugiau žalos, nei naudos. Kartais puslapiai paleidžiami su vogta informacija, nes užsakovai tiesiog neranda laiko ją peržiūrėti. Su laiku pasimiršta, kad informacija kopijuota. Apie tai primena laiškas iš konkurentų vadovų ar iš jų teisininkų…

Informacija reiktų pasirūpinti iš anksto ir nepalikti to paskutinei akimirkai, nes dėmė krenta ne tik ant savininkų, bet ir kūrėjų reputacijos.

Mokėjimo sistemos

Mokėjimų sistemų integracija visada yra iššūki. Internetinių parduotuvių kūrimas nėra labai paprastas verslas. Integruoti skirtingų sistemų mokėjimus į vieną puslapį yra sudėtinga, jei tai darytume po vieną. Laimei, yra tam tikri mokėjimo terminalų paslaugų teikėjai, kurie rūpinasi, kad mokėjimai veiktų be priekaištų.

Turinys

Čia iššūkis daugiau el. parduotuvių savininkams. Ką daryti, kad būtume randami Google paieškoje? Kurti turinį. Bet koks jis, kaip jį išdėstyti? O gal reikalingas įmonės tinklaraštis. Ar pakaks tik paprasto straipsnių rinkinio apie pasaugas ar produktus? Programuotojai su turinio irgi turi darbelio, nes jį reikia rodyti tam tikrus kriterijus atitinkančiame puslapyje, o tai kartais sudėtinga padaryti net ir su tokiomis lanksčiomis el. prekybos sistemomis, kaip Prestashop, Opencart, OXID ar kitomis.

Unikalus dizainas

Dabar dizaino šabloną galima įsigyti už 50-80 eurų. Bet norint tinkamai populiarinti prekės ženklą, rekomenduojama kurti originalų ir išskirtinį dizainą. Tai reikalauja daugiau resursų ir pinigų, tačiau investicija to tikrai verta. El. parduotuvė, turinti originalią išvaizdą ir struktūrą, atrodo kur kas solidžiau, nei šablonai u- 80 eurų.

Tai tik keletas iššūkių, su kuriais susiduria el. parduotuvės kūrėjai ir patys užsakovai.

Rodyk draugams

Dažnas iš mūsų apie pakavimą pagalvojame tik tada, kai prireikia ką nors išsiųsti svetur gyvenančiam giminaičiui ar kažką pasveikinti originaliai supakuota dovana. Iš tiesų pakavimas - itin svarbus procesas, atliekantis reikšmingą vaidmenį kelyje nuo vieno ar kito produkto gamybos iki šio patekimo į galutinio vartotojo rankas. Pakavimo svarbą liudija ir faktas, jog ši paslauga yra viena iš pagrindinių kai kurių įmonių veiklos sričių, sulaukianti didelio klientų susidomėjimo.

Kaip supakuoti prekes, jog šios, neprarasdamos savo pradinės išvaizdos, saugiai pasiektų klientą, gyvenantį ne tik čia pat, Lietuvoje, bet ir už jos ribų? Jei praktinio šios problemos sprendimo įgyvendinimo pradėtų ieškoti kiekviena įmonė, natūralu, jog tiesioginė pastarosios veikla nukentėtų. Gali būti, jog visas procesas sustotų ir tiesiog ko pakuoti nebebūtų. Aišku, šiandieniame verslo pasaulyje viskas yra gerai apgalvota - kiekvienas atlieka darbą, kurį geriausiai išmano, tad ir pakavimas patikimas įmonėms, besispecializuojančioms šioje srityje. Natūralu, jog daugiausia užsakovų dėmesio sulaukia bendrovės, siūlančios paslaugas, viliojančias aukšta kokybe bei konkurencinga kaina.

Pakavimas - individualus procesas, priklausantis tiek nuo užsakovo pageidavimo, tiek ir pakuojamo turinio ypatybių. Įprastai pakavimo medžiagos dalinamos į dvi dideles kategorijas - maisto pramonė ir žemės ūkis.

Maisto pramonė. Tarai, besiliečiančiai su maisto produktais, yra keliami itin aukšti kokybės reikalavimai. Atitikimą šiems patvirtina ne nuoširdus pakavimo medžiagas parduodančio patvirtinimas, jog viskas yra gerai, tačiau griežta kokybės kontrolė bei atitinkami sertifikatai. Tinkamas maisto produktų pakavimas užtikrina, jog gaminiai nepraras ne tik maistinių, bet ir estetinių savybių bei bus patrauklūs galutiniam vartotojui.

Žemės ūkis. Plastikinių maišų durpėms ar kitų žemės ūkiui skirtų gaminių nevalgysi, tačiau ir pastarųjų pakuotėms keliami tam tikri reikalavimai, užtikrinantys, jog gaminys saugiai pateks į kliento rankas (suplyšus pakuotei, nesubyrės vežamas ar nepakeis savo pagrindinių savybių ir panašiai).

Dažniausiai, paėmę vieną ar kitą produktą į rankas, pastarojo pakuotę nuplėšiame ir nerūpestingai išmetame, net nepagalvodami, jog ta dėžė ar maišelis - svarbus proceso „kelias nuo gamintojo iki vartotojo” dalis. Tai - puikus pavyzdys, kokie svarbūs iš pažiūros gali būti visiškai nereikšmingi dalykai.

Rodyk draugams

Finansinių paslaugų sektorius Lietuvoje yra vienas pelningiausių jau daugelį metų, tačiau pastebima, kad nepaisant visų greitųjų kreditų bendrovių suvaržymų, noriai skolinasi ir tie, kurie to daryti neturėtų. Taip pat paskolos dirbantiems užsienyje irgi yra aktualios, tačiau ne visada prieinamos - bankai nebenorit teikti paskolų tiems, kurie atlyginimą gauna ne eurais. Kaip bebūtų, pasiskolinti pinigų internetu ar bankuose yra vienas vargas. Mat, galiojanti tvarka neleidžia kreditoriams laisvai disponuoti savomis lėšomis. Jiems privalomai nustatytos taisyklės, kurios turi būti  naudojamos įvertinant paskolos paraiškos teikėjo finansinę padėtį. Tai ir yra viena esminių priežasčių, neleidžiančių greitai gauti pinigų iš finansų įstaigų.

Neretai atvejais, daugeliui žmonių prireikia tik trumpalaikės paskolos, tačiau pagal ekspertus, tokie kreditai rečiau išduodami. Tokios paskolos, tikėtina, ateityje bus nebe prieinamos, nes vis dėlto - tokių kreditų gavimui būtina pateikti įrodymus, jog gaunamos nemažos pajamos. Pavyzdžiui, asmuo tikisi gauti kelių šimtų eurų paskolas mėnesio laikotarpiui. Kredito įstaiga turi matyti, kad asmuo tikrai galės išmokėti visą skolą kai sueis terminas. Trumpai tariant, jeigu bandote skolintis 400 eurų siekiančia sumą mėnesiui, o uždirbate tik minimalų atlyginimą, tuomet paskolos gauti negalėsite. Juk savaime suprantama, kad skolos padengimui turėsite paaukoti viso mėnesio pajamas.

Kredito įstaigos neatsakingai skolinti pinigų neturi teisės. Tai pabrėžiama įstatymuose. Už tokį elgesį jau ne kartą buvo nubausta ne viena finansų bendrovė. Norint pasiskolinti pinigų, nepakaks nurodyti bet kokią informaciją. Ji turės būti teisinga, o svarbiausia - ji turės būti tinkamai išanalizuota.

Kai kredito paraiškos teikėjas nurodo savo duomenis ir duoda sutikimą dėl duomenų tikrinimo, kreditorius atlieka kreditingumo vertinimo procesą. Jo metu paskolos teikėjas turi įsitikinti, kad asmuo yra veiksnus, nėra klimpęs į skolas, o svarbiausia - ar jis nėra savęs apriboję nuo nepageidaujamų finansinių paslaugų. Tokia informacija tikrinama naudojant specialias duomenų bazes bei registrus.

Aišku, svarbiausias akcentas yra tas, kad norint gauti bet kokį vartojimo kreditą, būtina gauti atitinkamas pajamas. Tie asmenys, kurie neturės iš ko mokėti mėnesio įmokų ar grąžinti visos skolos sutartą dieną, paskolos gauti negalės.

Rodyk draugams


© 2020 Apie bele ką (kaip įprasta Lietuvoje) | Dizainas Windows Vista Administration | Susikurk savo blogą BLOGas.lt